השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

עמידות ואטימות דלתות כניסה בחורף

דלתות כניסה וריאציה מכילות חדשנות טכנולוגית, ומנסות להביע יופי מסתוריות וסקרנות עיצובית, דלת הכניסה לבית תתוכנן למקסם את השימוש בה, המידות הגוון העיצוב והידיות ייבחרו בקפידה – אולם מה עם הבידוד והאטימות של דלתות הכניסה לבית שאתם בוחרים?

בידוד דלתות

דלתות מבודדות הן דלתות המכילות בתוכן חלל מבודד, כיס אוויר או כיס מלא מחומרי בידוד. חומרי הבידוד המשמשים בתעשיית הדלתות הן פלקסבורד, פוליסטירן, פוליאורטן, וצמר זכוכית או צמר סלעים.
דלתות עץ ממלאים בפלקסבורד, דלתות כניסה מאלומיניום ממלאים לרוב בפוליסטירן, דלתות פלדה מעוצבות כמו דלתות וריאציה מלאות בצמר סלעים. רמת הבידוד היא נגזרת של מידת דחיסות הצמר, כדי לקבל מידות בידוד טובה, יש לתת את הדעת לסוג, עובי האטמים בין המשקוף לדלת. אטמים צריכים להיות עבים, עם בלון אוויר בתוכם כך שיהיו דחיסים ולא יקשו על נעילת הדלת. אטימות דלתות כניסה

עמידות דלתות כניסה במים

דלת כניסה וגם זו של וריאציה אינה אטומה לחלוטין בפני עצמה לחדירת מים , ומכיוון שכך חשוב להכיר את האמצעים לביצוע איטום ברמה הגבוהה ביותר. 

דלתות כניסה במיוחד המעוצבות שבהן, הן דלתות בבתים פרטיים, הן חשופות לתנאי חוץ, דלתות אלה חייבות להיות מוגנות משמש וגשם. ההגנות בפני גשם מותנות בכמה פרמטרים בעת ובעונה אחת, חוסר באחד הפרטים ימנע אטימות.
הפרמטרים הנדרשים:
חגורת איטום , ורולקות איטום  - חגורת בטון  תחתונה המתבצעת ע"י הקבלן ומונעת ממים שמתחת לריצוף לחדור פנימה. על חגורת בטון זו יריעת איטום עשויה בקפידה.
ריצוף ישר – ריצוף שאינו ישר ומפולס, יכול לייצר מרווחים בין תחתית הדלת, לריצפה. דרך מרווחים אלה יכולים לחדור מי גשם.
שיפועים נכונים – ריצוף חוץ הבית צריך להיות מוטה בשיפוע של 5% החוצה. ריצוף מאוזן או שיפוע הפוך חלילה, והבית מתמלא מים ממש בטיפות הגשם הראשונות.
ניתוק בריצוף פנים וחוץ- קו ההפרדה בין ריצוף פנים הבית לריצוף החיצוני צריך להיות במקום הנכון, ולפי הוראות יצרן הדלת בהתאם לעובי הדלת.
הפרשי גובה – ריצוף חוץ צריך להיות נמוך ב1.5 ס"מ עד 2 ס"מ מריצוף פנים.

ובעוד אנו מנתחים את סביבת הדלת, כמובן שיש לתשתית כמו למשקוף מאוזן וקירות ישרים – משמעות, אולם צריכים להתקיים נתונים לדלת הכניסה עצמה. סף אטימת דלתות

אטם היקפי בין הדלת למשקוף

גומיות אטימה בין הדלת למשקוף ימנעו את צליל המגע בסגירת הדלת מחד – וימנעו חדירת מים מאידך. הדבר דרמטי במיוחד בדלתות שנפתחות החוצה (הרוב המכריע של דלתות כניסה נפתחות פנימה)
קירוי – ביצוע קירוי מעל דלת כניסה מרגיש נעים יותר באופן כללי, מגן בפני שמש, ומונע מגע מים את החיבור בין דלת-משקוף-קיר-רצפה. בדלתות וריאציה חובה לבצע קירוי מעל הדלת.

אטם תחתון בדלת

ספי אטימה קיימים מסוגים שונים, אטמי מברשת, אטמי גומי, אטמים קבועים ואטמים קפיציים. שימוש באטמים תלוי ברמת המוצר וסוג הדלת המוזמנת. קיימים ספי אטימה חיצוניים וכאלה השתולים בתוך עובי הדלת – בתחתית הדלת משווק הדלתות אמור לשאול אתכם ולאתר את הצורך, אתם הצרכנים חייבים להקשיב ולהבין שדלת חיצונית, לכניסה מעוצבת שיש בה אטם הולם – עולה יותר מדלת פשוטה שאין בה אטימה, או כזו עם אטם פשוט. עניין נוסף הוא להבין שבאין סיכון לחדירת מים – אין צורך להתגונן באופן משמעותי. דלתות וריאציה מעניקות אסתטיקה, לצד עמידות ברמה טובה גם לשמש וגם לגשם. כל עוד יתקיימו התנאים ההיקפיים, רוב הסיכויים שלא יהיה צורך באטם תחתון מיוחד אלא רק במקרים חריגים. וכשיהיה צורך כזה – אנו לשירותכם.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם