השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

מה כדאי לבדוק לפני שסוגרים חברה לדלתות כניסה ופנים?

מעוניינים להזמין דלת כניסה ודלתות פנים לבית? יש מספר דברים שחשוב לבדוק עם החברה לפני שתקבלו החלטה.

הזמנה של דלת כניסה ודלתות פנים חדשות היא חלק מתהליך הבנייה של כל בית או דירה חדשים. אולם, בשנים האחרונות גם בעלי בתים ישנים בוחרים להחליף את דלתות הפנים והכניסה, כחלק מפרויקט שיפוצים ועיצוב מחדש של הבית. לפני שמזמינים את הדלתות, יש מספר נקודות שכדאי לבדוק עם החברה.

5 נקודות חשובות לבדיקה

הנקודה הראשונה שכדאי לבדוק היא האם החברה אליהם אתם מתכננים לפנות, היא חברה בעלת המלצות. מדוע זה חשוב? דלתות הן רהיט המשמש לא רק ליופי אלא בעיקר לבטיחות והן גם אמורות לאטום את החדר מפני רעשים ולבודד אותו. לכן חשוב מאד שהחברה ממנה תזמינו את הדלתות תהיה חברה מקצועית ואמינה, אשר מתמחה בתחום ייצור דלתות כניסה ופנים.

הנקודה השנייה היא לוודא שהדלתות עומדות בתקנים הנדרשים. בעולם וגם בישראל ישנם תקנים מחייבים לייצור דלתות כניסה ופנים וחשוב מאד לבדוק שהחברה עומדות בדרישות הללו.

הנקודה השלישית היא לוודא שהחברה מעצבת ומייצרת דלתות הקולעות לטעם האישי שלכם. לשם כך חשוב להתרשם מתיק העבודות של החברה ולראות את סגנונות העיצוב השונים. במידת הצורך כדאי לבדוק האם החברה יכולה לעצב עבורכם גם דלת בהזמנה אישית. מתי זה חשוב? כאשר בעלי הבית יודעים בדיוק מה הם מחפשים ואיך הם רוצים שהדלת תיראה, או כאשר מדובר בנתוני שטח מאתגרים כמו מידות לא סטנדרטיות.

הנקודה הרביעית זו ההתקנה של הדלתות. תכנון וייצור הדלתות הם אולי החלק החשוב ביותר אך חשובה לא פחות ההתקנה בפועל של הדלתות בבית הלקוח. ההתקנה צריכה גם כן להיעשות על פי הוראות הבטיחות, כאשר העבודה אמורה להיות נקייה ובסיומה צוות החברה צריך לוודא שהדלתות נפתחות ונסגרות בצורה חלקה, ללא חריקות או בעיות.

הנקודה החמישית והאחרונה זו אחריות החברה. חברה אשר עומדת מאחורי מוצריה ובטוחה באיכותם, תספק אחריות מלאה ומקיפה לדלתות. אם תתגלה בעיה במנגנון הנעילה או בעיה אחרת, חשוב שתהיה כתובת לפנות אליה ומענה זמין ומקצועי מצד החברה.

אחרי שבדקתם את חמשת הנקודות הללו תוכלו להתקדם לתכנון דלת כניסה ובנוסף דלתות פנים מעוצבות, שישתלבו היטב בביתכם ויוסיפו להם חן ונוי. כדי להשיג את המטרה חשוב לבחור בחברה המתמחה בעיצוב דלתות ובעלת חוש אמנותי ויכולת דיוק ברמה גבוהה.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם