השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות מעוצבות במושב כחל

התמונה שחלפתם על פניה בכותרת היא דלת כניסה לבית במושב כחל, הצופה על הכנרת. מההשתקפות על הזכוכית בצדדים ניתן להבין איזה עומק יש לדלתות כניסה מעוצבות בצפון.

דלתות מעוצבות בצפון הארץ תהיינה להן הילה אחרת. הירוק וההרריות בנוף מעניקה לדלתות יפות ומעוצבות סוג של נופך נוסף. גם האנשים בצפון יש בהם אנרגיה טובה ושונה במעט. הם יותר רגועים באופיים, הם מתמסרים וקשובים לטרנדים עיצוביים.

דלתות מעוצבות בצפון שוריאציה התקינה הן סיפור - כמעט כל אחת מהן. לקבל טלפון מלקוח שבונה בקיבוץ יפתח ושהעין שלו קלטה יופי ואיכות, ושיחת הטלפון איתו קלטה אמינות - וזה צומח לכדי החלטה לרכוש דלת כניסה של וריאציה - זו מחמאה.

לכבוש יישובים בצפון כמו את שבי ציון או את שמשית , וזאת רק מפה-לאוזן זה חוויה שיש בה המון כח ואמינות. לא לטעות זה לא רק להתפאר, זה ממש מחייב.

זה מחייב לשמור על רמה מקצועית  לשמור על שירות וזמינות גבוהה - לא פשוט כלל.  אחת הלקוחות הראשונות שרכשו בוריאציה דלתות מעוצבות הגיעה אלינו במלחמת לבנון 2006. או אז תושבי הצפון הגיעו למרכז להרוויח קצת שקט, והיא הגיעה אלינו לאולם התצוגה. לשלתה בתחילת השיחה השבנו שאנו לא מתקינים בצפון , אבל סיטואציה המלחמה, העניין שהיא אהבה אותנו כל-כך והייתה מוכנה לשלם יותר כבש אותנו.

רותי זה סיפור מדהים כשלעצמו. לרותי היה תכנון לדלתות כניסה מעוצבות בצפון - בביתה בכפר ורדים אולם כשהגענו אליה  הביתה לייעוץ ומידות התהפכה לה כל התכנית , קיבלה שדרוג והתמונה האמצעית מביעה את אחת הדלתות הקסומות שיצאו מבית היוצר של וריאציה. 

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם