השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

יתרונות התקנת דלתות כניסה

דלתות כניסה התאמתן  תלויה בגורמים רבים, הן המחיר, וללא ספק מידות, בחירת צבע וחומר של הדלתות, משך ההכנה שלהן וזמינותן. ולכן, גם אם תבחרו בדלת סטנדרטית, חשוב שתבצעו את הבחירה בשלב בו אתם עדיין יכולים לבחור ולתכנן ללא כל מגבלה.

תכנון מוקדם של סוג הדלת חשוב מבחינה טכנית במיוחד, תאפשר להכין את הפתח ולהתקין באופן אופטימאלי את המשקוף ולבצע פעולות נוספות כמו ביטון וריצוף במידה ונדרשות.

אחרי כן יהיה לכם מספיק זמן לבחור את סוג החיפוי של דלתות הבית, אולם כדי שסביבת הכניסה שלכם תראה מדויקת, מתוכננת, מעוצבת למשעי ונקיה מטלאים ושאריות משימות בניה הנראות לעין, מומלץ לעסוק בבחירתן של דלתות כניסה כבר בשלב התוכניות המוקדמות ה"בריף", ולהתחיל כבר בשלב זה לאתר אחר ספק דלתות הכניסה המועדף עליכם.

וריאציה הינה העסק הוותיק בישראל לדלתות כניסה מעוצבות ממתכת, נצבר כאן ניסיון מקצועי של עשרות שנים, יש לנו נכונות מיוחדת ליצירה וסיפוק חלומות ללקוחות, ותמיד יש עם מי לדבר מקצועית.

כשתופרים חליפת דלת כניסה צריך לדאוג שהמתכנן, הקבלן, חברת הדלתות ואפילו הקבלן  עצמו יוכלו לקבל ליווי והנחיה מקצועית זמינה.

נכון יהיה  לתת  את הדעת גם על נושא התכנון והקונסטרוקציה, החל מקווי קירות והטיח, וקווי ריצוף – שני פרטי גימור שמשפיעים על תוצאה הכללית, וכן על תכונות הכרחיות של שלתות חוץ - האטימות והבידוד.

לא בכדי, אדריכלים, מעצבים וגם מפקחי בניה מקדישים לנושא זה תשומת לב, ואף יודעים שפנייה לייעוץ בחברתנו עם נציג יצרן הדלתות, תניב פתרונות עוד בשלב התכנון.

יתרונות חברת וריאציה לדלתות כניסה

וריאציה נחשבת בין חברות הבוטיק המצטיינות בתחום, ואולי הטובה מכולן וזאת בזכות השילוב במושלם בין ידע רב, ניסיון של שנים, נכונות, והקשבה לצרכי הלקוח. אנו רואים בכל עבודה אתגר, בכל דלתות כניסה המעוצבות שלנו את הפוטנציאל להזמין את הלקוח הבא שיראה ויבקש להגיע אלינו ובלקוחות אנו רואים שגרירים.

מחליפים דלת כניסה קיימת או בונים בית חדש, לעיתים אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, ורגע לפני שיוצרים סביבת כניסה חדשה מרגיעה והרמונית בחצר הבית, הקדישו תשומת לב עיצובית לפרטים הקטנים גדולים: אין ספק שדלתות כניסה הם פריט דומיננטי המשפיעים על חזות הבית.

רגע לפני שאנשים נכנסים אליכם לבית הם עוברים דרך שביל בגינה או החצר ועד להגעתם אל דלתות הכניסה שלכם – מחד הם יוצרים ציפייה ומאידך הם ומקבלים את התמונה ישירות לפנים, וזה החותם הראשוני על הבית.

מכיוון שהרמה עולה בלי הפסקה לא מסתפקים בדלת, אלא בחזית שלמה שכיום גולשת לדלתות מעוצבות עם חיפויי קיר בשולי הפתח כמוצר אינטגרלי אחד.

בעוד עיצוב אישי הסתכם בעבר בבחירת מראה הדלת מתוך מגזין או פינטרס, כיום הדרישה לדלת ייחודית המעניקה יתרון על אחרות ואיתה גם האתגר המקצועי. אנו  יודעים לתת לך את היתרון היחסי, אחרי הכל דלתות כניסה מעוצבות הן המעניקות פתרון מתקדם לחזית שלמה, החל מחיפויי הקירות והנישות שאנו רוצים להחביא באזור המבואה, כמו למשל ארון חשמל ישן, אחסון לנעלים ומטריות ועוד.

אנו נסייע לכם  לבחור בדלת מעוצבת  המרמזת עליכם ועל סגנון העיצוב בתוך הבית. כשיוצרים מבואת הכניסה היא מכילה בה את דלת הכניסה לבית, אשר סביבה אנו בונים את הקונספט המרכזי, לצד הדלת ניתן להעשיר המראה ואת החוויה בפריטים משלימים כמו ספסל עץ ישן לדלת כפרית, קורות עץ או ברזל לדלתות מיושנות או מודרניות, פסלונים תאורה וצמחיה עשירה יעצימו וידגישו יותר את את האווירה. 

אדריכלים ומעצבים החברה מציעה גם את " PRIVATE COLLECTION "דלתות לפי סקיצה שרטוט או החלום שלך, בדיוק לפי הפרט שלך לשרטט, ולעצב את דלת הכניסה זו משימה של אדריכלים ומעצבים שמעניקים ללקוח שלך הם יותר מאחרים, שבאים להשפיע על כל פרט ולהטביע את חותמם. אנשי המקצוע יעבירו מסר בכניסה לבית שלכם, כזה שאין בשום מקום אחר.

ולכן, עבור מי שמחפש דלת כניסה עם אמירה ייחודית, כדאי כבר בשלב התכנון, להעביר להם את המסר ואף להגיע בעצמכם, לעצב  ולתכנן את הדלת השלמה עבורכם.

מדובר בשירות אותו לא תוכל לקבל בחברות הגדולות אשר מייצרות דלתות כניסה בייצור המוני. חברת וריאציה דומה לבוטיק משפחתי בזה יתרונה החשוב ביותר.

חברת בוטיק אשר לצד מבחר גדול של חומרים, מידות לא שגרתיות, צבעים ואלמנטים, מעניקה לכל לקוח פתיחות והקשבה, זאת מתוך שאיפה להגשמת הרעיון לכדי מוצר, משמע דלת ייחודית לפתח הבית, אם זו דלת המשלבת חלון נפתח או שילובי עץ ופלדה, גווני בטון או עץ בצביעה ייחודית, או פרזולים וזכוכיות שיוצרים עניין נוסף.

מאחר ודלתות הכניסה מותקנת לקראת סיומו של השיפוץ או הבניה - קיימת נטייה לחשוב שאת הדלת בוחרים בסוף ולא כך הוא הדבר. מה גם שהשארת הדלת לסוף יוצרת חופן של מגבלות מבחינת האפשרויות. 

וריאציה יוצרת דלתות כניסה גבוהות ורחבות במיוחד, דלתות עם שתי כנפיים ודלתות עם כנף אחת רחבה מאוד, את כולן תוכלו למצוא בדף הקטלוג הראשי שלנו לוריאציה יש מגוון של משקופים המתאימים עיצובית וטכנית למצבים שונים, והכל מתוך מחשבה צעד אחד קדימה להקל ולדייק את התוצאה, לשפר את הביצועים לנקיים יותר ולהנגיש אותם לשדרת בעלי המקצוע סביב הדלת.

כאשר בוחרים את מימדי דלת הכניסה בשלב התכניות בחנו האם אתם צריכים כלל דלת גבוהה במיוחד?

יש וזהו כורח מציאות, לפעמים גובה מסייע מוביל קו עיצובי להדגשת סגנון מסוים ולעיתים כלל אין צורך בדלת גבוהה. חשוב לבחון את הסוגיות הללו בשלב התכניות, רצוי לבחור דלת כניסה שלא רק תיראה מרשימה אלא גם תשרת את אורח חייכם. כך דלת רחבה מדי עשויה ליצור נטל תוך כדי שימוש או חלילה לצרוך שירות יתר על המידה.

חשוב לתכנן דלת מוגנת בפני רטיבות ככל שתוכלו כך שמניעת חדירת מים בגשמים ורוחות זו הצלחה שימושית. דלתות מעוצבות וריאציה יודעות לשלב בין עיצוב לפרקטיות, ראו המחשבות הקודמות על חדירת מים ונוחות הפתיחה למשל. שילוב חלונות מעוצבים קבועים או כאלה עם אופציית פתיחה אשר דרכן ניתן לקבל משב אוויר נוסף מחד ולראות מי בא לבקר, התקנת סורגים דקורטיביים המיוצרים במדויק בחיתוך לייזר מוסיפים גם לצורך בטיחות והגנה וגם עיטורים ופרזולים אשר יקנו לדלתות המעוצבות שלכם יופי וסגנון שיבדל אותן מיתר דלתות הסביבה השכונה או הרחוב בו אתם גרים.

בנוסף מבחר גדול של משקופים עיצובים, או בדלתות מעוצבות בקו אפס של וריאציה אתם מקבלים פתרונות חדשניים. לצאת מהבית שלכם עם טעם טוב וזיכרון עיצובי צרוב היטב אחרי שחלפנו על פני הדלתות שלכם שעיצבתם יחד אתנו, אחרי שצילמנו את הדלת ואת החלל הפנימי - זה הצעד האחרון שעושים המבקרים בבית, זו מתנת הפרידה מכם מהבית שלכם, זה הרושם האחרון הנצרב בתודעה של האורחים.

מה גרם לכך לא תמיד נדע, האם זה שילוב הצבעים והסגנונות בבית, האם העיצוב יוצר השראה לעולמות אחרים, אקזוטיים או שמרנים. בכל מקרה לנו בוריאציה חשוב שדלתות הכניסה יתכתבו באותה השפה וכך גם האביזרים הנוספים שישתלבו במרחב. למרות שניתן לשלב בין סגנונות אפילו בין האקזוטי למודרני, ואפילו בין מיושן וחדשני, זה די נועז ודורש כשרון ברמה יותר גבוהה ליצור התאמות, אולם על פי רוב כדי ליצור התאמה והרמוניה, נח יותר ליצור חוט מקשר אחיד לכל הבית ולמראה שמדבר בשפה אחידה.

פרט מידע חשוב נוסף הוא ההתייחסות למראה של פנים הדלת, שכן דלתות מותאמות בראשונה לסביבת החוץ בעוד מבט מפנים הבית הופך להיות דרג שני בהתאמות. ומאחר ורוב הדלתות הן בצביעה בתנור רובן יהיו באותו גוון משני הצדדים. למעט דלתות העוברות צביעה אומנותית נוספת, ואז ניתן ליצור גוון ומרקם ייחודי לחוץ בעוד שבפנים היא נשארת לבנה למשל.

מחליפים דלתות ישנות בבית?

עם או ללא שיפוצניק בסביבה, חברת וריאציה תדע לתת לכם מענה מקיף ומקצועי, ותמחיש לכם דרך מאות רבות של ביצועים, מה הפורמט הנכון ביותר לכם ותיתן לכם עצות זהב איך למקסם את התועלת אל מול העלות, ויותר מכל מקום אחר תדע לספק לכם ביצוע כולל, כמעט ללא צורך בבלי מקצוע נוספים, והכל מבקר ועד ערב של אותו יום.

כשמחליפים  דלת כניסה קיימת אנו עוסקים בביצוע שכולל המון אספקטים ובכך משאירים את הלקוח עם שקט נפשי ולעיתים אף חוסך כסף רב ועלויות של קבלן ביצוע נוסף, עם כל מה שמתלווה לכך.

מחליפים את דלתות פנים הקיימות בבית, וצריכים עבודת התאמה ופירוק כוללת? אנו ניתן לכם מענה כולל של פירוק והרכבת דלתות פנים מישנות לחדשות, וגימור מקיף מסביב לדלת והמשקופים ותלביש לכם את הבית לבן, חגיגי ונקי במיוחד. לאחרונה, אנו מזהים מגמה של שימוש בדמויי עץ מאלומיניום, דמויי בטון מומרים מרוכבים פלסטיים כמו "טרספה"  אשר להם יתרונות רבים בעמידות לאורך זמן.

לאחר שבחרתם את העיצוב הסביבתי, המשקוף ואופי הדלת, הגיע הזמן להשלים את התמונה באמצעות פריטים אשר יקנו לכניסה שלכם אמירה, כזו ההופכת לא רק את הדלת לייחודית, אלא את כל מבואת הכניסה שלכם לאחרת על זמנית,  כזו שתגרום לאחרים  לעמוד ולצפות בה עוד דקה, ולעורר השראה לאחרים בתקווה שהם יעשו כמוכם ויפנו אלינו, דלתות כניסה הקפידו על מידתיות, ועשו זאת בטעם, באופן  שלא יעמיס על הבית.

חשבו על דינמיות עתידית, כזו שבשינויי סביבה פשוטים, תוכלו לרענן את מראה דלת הכניסה שלנו ואת הסובב לה מדי תקופה. 

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם