השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

הפרויקט בגליל ים

פרוייקט הדגל של גליל ים  שלב שני החל. חלק מדיירי השלב הראשון הזמינו דלתות כניסה מרהיבות של וריאציה באופן עצמאי.

בשלב הזה הגענו למצב שכל הפרוייקט מבוצע בדלתות כניסה מעוצבות של וריאציה כסטנדרט של הקבלן. גם הקבלן עלה כיתה והמשתכנים החדשים ייהנו מדלתות בסגנון עכשווי היי-טקי, מעוטרות בפסי ניקל לרוחב.

דלתות כניסה עד הקצה

מקבלי ההחלטות בפרוייקט הבינו שדלתות כניסה מרשימות הן דלתות במימדים גדולים מהסטנדרט  אז לא עוד מימדים רגילים סטנדרטיים, לא דלתות כניסה ולא דלתות חיצוניות משניות פשוטות ורגילות. הסטנדרט העכשווי לו זוכים דיירי גליל ים - בוריאציה בנוסף לדלתות גבוהות - דלתות בגנר צבע בתנור. צביעה אלקטרוסטטית  בתהליך קלייה  עמידות חיצונית לשנים ללא צורך כמעט בתחזוקה. 

דלתות כניסה משודרגות

דלתות כניסה בגליל ים יספקו חווית צפיה. לטעמנו אלה דלתות לבית הישראלי האיכותי הטיפוסי. דלתות אלה הינן חלק מעלילה המתרחשת בתהליך של בני הקיבוץ הזה, שבונים את צלמם את גחמותיהם ואת היכולות שלהם כל משפחה ועלילתה. דלתות הכניסה של וריאציה שהן חוויה ויזואלית לצד איכות טכנולוגית דלתות המציגות יכולות עיצוב מרשימות, שימוש בחומרים וטכניקות המעניקים השראה עיצובית לבית, ותמורה מעולה לקנייה.

חווית קניה

דיירי גליל ים אשר בחרו לקבל את הסטנדרט שהקבלן מעניק במפרט -הוזמנו לתצוגת החברה , ויכלו לבחור מגוון של אופציות עיצוביות בסטנדרט , ומבחר צבעים. הגם שלכאורה ככל שניצור יותר סטנדרטיזציה - יוקל עלינו -סברנו , שככל שכל דייר יפליג לעיצוב שונה כך יהיו לנו יותר לקוחות מרוצים.  סיור באתר מראה את מבחר האפשרויות שהמשתכנים בחרו להפליג בהם , ומעניק לאתר את אופייה של וריאציה - כל דלת נראית אחרת - כיאה לדייריו.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם