השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות כניסה לבית כנסת

דלתות הכניסה של בית הכנסת מאפשרות לשדר עוצמה של דת, אמונה וקהילה דרך העיצוב. זה שילוב של אומנות, אמונה ותשוקה עזה ליצירה שמדברת בעד עצמה.

דלתות כניסה לבית כנסת הן דלתות המביעות את רמת ההוקרה של הקהילה או של התורם של דלת הכניסה, דלתות שמביעות משהו עם סמליות מיוחדת, דלתות כניסה למקום קדוש. זאת לצד שמירה על ביטחון מירבי שיימנע חדירת פורצים ויעניק מימד של שמירה הן על הציוד יקר הערך, והן על הערכים הרגשיים שיש לשמור במקומות קדושים.

דלתות כניסה מעוצבות לבית כנסת תמיד יקבלו איזה שהוא קישוט - החל מאלמנטים בהם שפעה ארצינו המובטחת כמו שבעת המינים, דרך סמלי מגן דוד בווריאציות מעניינות, הלאה לכיוון כתרי תורה או מוטיבים המסמלים את יוקרת התורה וקדושת בית הכנסת.

דלתות כניסה לבית הכנסת בהרצליה מעוצבות עם מקור אור משמעותי, אולם בתוך הדלת קיימת זכוכית חלבית מוגנת שבירה מסוג טריפלקס.

החלון מעוטר על ידי מגן דוד ובכך לא משאיר ספק באיזה מקום מדובר, ועצם העניין שזה עשוי ברזל מלא חתוך בלייזר – הופך את האלמנט לסורג ומגן. ולצידה של דלת כניסה ראשית לבית כנסת יש צורך לתת את הדעת לדלת שירות נוספת או דלתות לעזרת הנשים.

כאן שוב חזרנו על המוטיב עם הזכוכית המיוחדת ועיצבנו סורג מברזל מלא, שנחתך עיצובית בצורה המביעה את הייחוד של המקום. הפכנו אילוץ וצורך להבעה אומנותית ובכך יצרנו דלת שלא קיימת בשום מקום אחר.

דוגמא זו ממחישה כיצד אנחנו בחברת וריאציה יוצרים מגוון אפשרויות ומנסים שלא לחזור על עצמנו וכך להביא ייחודיות ומקוריות לבית הכנסת. מי שירצה, ימצא אצלנו את הרצון והיכולת לווריאציות נוספות. ליצור, לעצב, לתכנן ולהתקין דלת כניסה לבית כנסת - צריך לעשות מהנשמה ובאמונה.

דלתות וריאציה לבית כנסת תמיד יותאמו למקום, להווי, למימד, לצבעים ולאופי אנשי המקום.

 

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם