השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

דלתות כניסה דו כנפית

כל דגמי הדלתות בוריאציה יכולות להיות מעוצבות כדלת דו כנפית.

  • דלתות כניסה דו כנפיות נכון לייצור מרוחב 180 ס"מ עד 200 ס"מ מפלדה.
  • דלתות כניסה דו כנפיות נכון לייצור מרוחב 200 ס"מ עד 235 ס"מ מאלומיניום.
  • דלתות כניסה דו כנפיות נכון לייצור עד גובה 250 ס"מ מפלדה ומעל זאת ועד 300 ס"מ מאלומיניום.
  • דלת כניסה דו כנפית דגם GLR

  • דלת כניסה דו כנפית WS

  • דלת כניסה דו כנפית דגם RV

  • דלת כניסה דו כנפית דגם AV GLR

  • דלת כניסה כנף וחצי דגם MEITAL דו כנפית

  • דלת כניסה דו כנפית דגם LABEL

  • דלת כניסה דו כנפית LOTEM

  • דלתות כניסה דו כנפית דגם חלון צרפתי

מהן דלתות כניסה דו כנפית

דלת כניסה בת שתי כנפיים שכל אחת מהן יכולה להיפתח באופן עצמאי הראשונה פעילה אותה צריך לפתוח כפעולה ראשונה, והשניה פאסבית אותה ניתן לפתוח רק לאחר פתיחת הכנף הראשית.

במרבית דלתות הכניסה הדו-כנפית יש נעילה לרצפה ולמשקוף של הדלת הפאסיבית , ואלמנט זה משמש מעין משקוף לכנף הראשית.

כאשר הנושא הוא דלתות דו כנפיות, תמיד עדיף לחפש את הירידה לפרטים באיכות משום שזה איננו מוצר שאנחנו מחליפים בתדירות גבוהה אלא מתכננים אותו לעשור לפחות. ירידה לפרטים משמעותה בעיצוב והתכנון , בגודל הזכוכית ביחס לדלת , בגודל הידית או הידיות.

בנוסף יש לתכנן את הייצור באופן קפדני , להשתמש בחומרי מילואה מאסיביים, להתקין זכוכיות חזקות ומבודדות, ולבצע הרכבה במקום באיכות וקפדנות - שכן הכל כאן מוכפל, המראה העוצמתי לצד שגיאות וסטיות.

דלתות וריאציה מהחברות המובילות היום בשוק דלתות הכניסה בישראל, מייצרת דלתות כניסה כאן בארץ , כחול לבן באיכות גבוהה, בקפדנות בלתי מתפשרת עם מערך התקנה וביקורת הכי טובים שיש - באחריות.י של דלת הכניסה הדו כנפית

דלתות כניסה דו כנפיות מעבירות מסר יוקרתי יותר מכל האחרות, משהו מהסרטים, מחוות בוקרים אמריקאיות, משהו אירופאי בדלתות אבירים. מזכירות מעט דלתות כניסה כנף וחצי אך משדרות יוקרה בצורה אחרת, אם בעיצוב ויוקרה עסקינן, הרי שמלבד חומרי גלם משובחים, נעילות חכמות, ידיות מרהיבות המשמשות תכשיט על הדלת - אין גבול ליצירתיות במימדי הדלתות. תחשבו כך או אחרת- מה שקובע את ההתרשמות הראשונית של כל אורח שמגיע לפתח ביתכם זו דלת הכניסה לבית ודלת כניסה זו כנפית יוצרת קבלת פנים רחבת לב.

דו כנפית כניסה מרשימה כפליים, כניסה עוצמתית ומטופחת מבשרת טובות, וכבר מכניסה את הצועדים במבואה להרגשה לתכונה אחרת ולאנרגיות חיוביות. הכניסה הזו יכולה לעורר ציפיות על היושבים בבית, על המרחב הפנימי, כל אחד והאסוסיאציות שלו.

מה שבטוח - שיש עדות מוצקה לכך שבעלי הבית הקדישו הון רב ומחשבה אחת או שתיים על כניסה דו כנפית, וזה בהחלט יהיה ניכר ברושם הראשוני. בהשקעה כספית נכונה,עצה טובה מוריאציה לצד מקסימום יצירתיות, תוכלו גם אתם בקלות רבה לייצר עניין וצבעוניות בכניסה לבית שלכם.

השימוש בגוונים וחומרים שונים בדלתות כניסה דו כנפית התרחב מאוד בשנים אחרונות , קשת הגוונים כוללת שימוש מאסיבי בשחור כאשר שילוב זכוכית מנטרל ומוריד טיפה מהעוצמה ואילו שחור על מלא יוצר דרמה עצומה בפתח בית. נירוסטה ופליז מעניקים תוספת יוקרה , גרניט כציפוי המעטה החיצוני יוצר מחזה יוצא דופן ומשלב עמידות אין קץ כמעט. דלתות כניסה דו כנפית עונה על כל ציפיות אלה.

שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם