השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות הבית של רחלי

דלתות כניסה בשחור מגורען הבית של רחלי

המפגש הראשון עם רחלי גרם לנו לראות מעבר לעיצוב. המפגש בתחילת תהליך הבנייה תוך מבט על התכניות לא אמר הרבה, עד שהחל השיח ביני לבינה. ללכת על בטוח בשמנת או לתת טוויסט בעלילה.

הקונפליקט הזה הוכרע ממש ברגע האחרון, ולא ברור מי באמת הכריע בהחלטה, לצד זה ככל שהתקדמה העבודה על בניית הבית ועל דלתות כניסה - ההשפעה שלי, וההובלה שלי ללכת על חזק, בולט, שחור - גברה בכל שלב. ראיתי משהו לנגד עיני ואת החיזיון ניסיתי להמליל לרחלי כל שיחה ומגע בנינו, גרמתי לרחלי לבטים תוך שהבטחון שבפגנתי מהבטן היה מאוד ברור.

כשהגענו לראות את דלתות כניסה לבית שרחלי בנתה ויצרה במרכז הוד השרון לא הופתענו כלל ועיקר מהעוצמה שהחזית עם אבני הבריקים התחברה לדלתות הכניסה שיצרנו, דווקא הנעים לנו להרגיש את הרכות העיצובית מתוך הבית, פריטי העיצוב הפנימי, הריהוט, הצבעים בחלל הפנימי, הגוון של המטבח, הבדים המרפדים את ספת הישיבה והשטיח - ובמיוחד לראות שדלתות מעוצבות בשחור משתלבות עם רוך, נועם, ועדינות. מצד אחד דלת כניסה דרמטית כזו שאנשים מעצבים ואדריכלים אוהבים, על מנת לתת ביטוי לטעמם האישי ולהתאים אותה לצרכיהם במדויק. מצד שני רכות ועדינות עליהם הקרדיט המלא לרחלי.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם