השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

דלתות כניסה מאלומיניום

אלומיניום זו אחת המתכות הקלות הקיימות ועדיין בעלת מסה. היכולת לעיבוד אלומיניום נשמרת למרות רכותה היחסית בעיבוד שבבי, כזה או אחר. הגמישות של האלומיניום מהווה יתרון בעיבוד המאפשר מגוון רחב של אפשרויות ייצור. דלתות כניסה מאלומיניום הן קלות משקל באופן משמעותי ביחס לדלת פלדלת לדוגמא, פרט זה הינו בעל תפקיד חשוב המשפיע על אורך חיי המוצר ובאופן התחזוקה השוטף של הדלת.

עיבוד ועיצוב במוצרי אלומיניום ניתנים לביצוע בדרכים שונות. החל מעיבוד שבבי, עובר לחיתוכי לייזר ועד יציקת האלומיניום בתבניות מיוחדות ליצירת הדוגמא בה אנו חפצים. יציקות אלומיניום נחשבות לטכנולוגיה מיושנת אולם זמינה ויצירתית.

  • דלת עם משקוף אפס ויחידות צד - זינגר

  • דלת אלומיניום דגם MEITAL בית דדוש

  • דלת אלומיניום דגם חלון צרפתי

  • דלת אלומיניום דגם PATELINA

  • דלת אלומיניום דגם NATALY 2

  • דלת אלומיניום דגם MEITAL בית אליאב

  • דלת אלומיניום דגם BAR ידית שקועה

  • דלת אלומיניום דגם NATALY

  • דלת קו אפס דגם GRANDE

  • דלת אלומיניום דגם MIR יחידת צד מזוגגת

  • דלת אלומיניום דגם MIR דו כנפית

דלתות כניסה אלומיניום אינן מחלידות

דלתות כניסה המותקנות בכניסות לבתים פרטיים אם זו וילה, בית קרקע או קוטג', נמצאות במצבים מסויימים כאשר הן חשופות למגע עם מים ושמש שהם מהווים פגעי מזג האוויר - גשם, שמש ומליחות האוויר עלולים לגרום להתחמצנות החומר (בברזל נוצרת חלודה).

דלתות כניסה מאלומיניום אינן מחלידות לאורך השנים, והן שומרות על המראה האסתטי שלהן והן נפוצות בפורמט של ויטרינות זכוכית, מה שמעיד על עמידותן ארוכת השנים. 

דלתות כניסה מאלומיניום קיימות בשוק אם כי הן יקרות (אולי בגלל שאינן נפוצות כל-כך...) ומשדרות עיצוב קר. כיום, יש ניסיון ליצור ציפויי אלומיניום בגווני עץ - כמו דלתות נילסן, לצד שילובים של חומרי גימור כמו זכוכית ועץ.

זו אחת הדרכים לקחת דלתות אלומיניום לכניסה ולהשתמש בהם בבתים פרטיים יוקרתיים. דלת כניסה מאלומיניום יכולה להיות מאסיבית כדלת לבית וכדלת עם מנולי בטחון וזה הוכח בקדנציה של "דוראל".

מבנה נכון של שלדה מייתר את הגמישות של החומר ומייצב שלדה חזקה דייה לעיצוב ובטחון. דלתות אלומיניום הן בעלות פרופיל איטום אינטגרלי, כך שבענייני אטימות אין דאגות.

דלתות אלומיניום לכניסה ניתנות לייצור בעיצובים שונים ומגוונים, כאשר בתקופה הנוכחית נכנסה לשוק דלת אלומיניום נוספת - כחלק ממערך דלתות פנים לחדרי הבית .

זאת גם בשל העובדה שייצור דלתות אלומיניום משתכלל כל העת. תהליך למידת החומר ויתרונותיו מתפתח וכיום יש ניצול טוב יותר של התכונות ולכן יש התקדמות משמעותית בעניין. השימוש בסוקובונד - לוחות אלומיניום רבודים, הן יריעות אלומיניום דק, כפולות, עם ריפוד גמיש וחזק. טכניקה זו מאפשרת יצירת דלתות אלומיניום עם ניצול יתרונות האלומיניום, מבלי לשלם עם כל החסרונות ומשקל החומר.

דלתות פנים מאלומיניום

דלתות פנים מאלומיניום הן המילה האחרונה בתחום דלתות הפנים בארץ. מדובר כאן באיכות גבוהה של חומרים חכמים יחד עם שימוש בטכנולוגיות מתועשות לייצור הדלתות והמשקופים - אין בזה ניסיון רב אולם כניסתה לשוק של חברת "קליל" עם דלתות פנים מאלומיניום כנראה מביעה משהו.

התמונה של דלת פנים מאלומיניום שמעניקה חוויה של דלת עץ כמעט במלואה, היא הודות לטכנולוגיות מתפתחות לציפוי אלומיניום ולוחות סוקובונד בגוונין שיוצרים חוויה אחרת ממה שאנו מכירים כדלתות אלומיניום.

זו תמונה של דלת אב טיפוס שוריאציה מפתחת מזה כשנתיים, וממתינים שיבשיל ושיגיע לשיווק אליכם - לקוחות יקרים. דלתות פנים מאלומיניום גם בהחלט יתנו מענה ל"מכה של המדינה" עמידות בפני נזקי מים. יתר על כן הן ברמת אקוסטיקה גבוהה, וחוזק ויציבות המותירים אופטימיות רבה בכיוון של דלתות הבית מאלומיניום.

 

 
שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם