השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

דלתות כניסה עם חלון נפתח

דלת עם חלון נפתח סורג ורשת והכל BUILD - IN מקורי

  • דגם פטלינה עם חלון נפתח

  • דלת וחצי חלון נפתח ורשת

  • דגם GROS חלון נפתח סורג ורשת

  • דלת עם חלון נפתח דגם לוטם

  • דלת עם חלון נפתח דגם AV

דלת כניסה מעוצבת עם חלון נפתח זו עוד בחירה אפשרית. בעיצוב דלת כניסה מתקיימים שיקולים ובקשות לא רגילות, כיאה לנוף הלקוחות, הצורך שלהם באפקט של איוורור, הבחירה של הלקוחות במקור אור שישטוף את רחבת הכניסה שך הבית- לוריאציה יש מגוון מיוחד של חלונות נפתחים בדלתות.

דלתות כניסה שיש בהן חלונות מוארים מחד - ושהם נפתחים לאיוורור מאידך, מדובר ביתרון ייחודי שחברת וריאציה מתמחה בו. הדלתות שלנו מיוצרות אחד אחד, בהתאמה לכל צורך או חלום. אנחנו מבצעים זאת ברמה גבוהה של גימור וצביעה, לצד סורג בטחון מעוצב המוסיף יוקרה לדלת, ולכל מבואת הבית.


החלון עשוי מפרופילי ברזל עם וו סגירה פנימי. מפרופילים אלה גם מייצרים חלון בלגי. ניתן לקבל בדלת חלון נפתח במידות שונות. ניתן לשלב סורגים סבוכים או בקווים יותר נקיים - והכל תלוי בבחירת המזמין. כמעט כל חלון יכול להיות נפתח אצלינו. תוספת המחיר לחלון נפתח בדלת הוא כ 1500-2000 ש"ח, ניתן אף לשלב רשת בתשלום נפרד.

דלתות כניסה עם חלון נפתח יכולות להיות גם דו כנפיות או דלת וחצי. בדלת וחצי יכול להיפתח גם הדלת הראשית וגם חצי הדלת. במידה ומייצרים רקיחידה אחת מהן נפתחת והשניה קבועה יהיה הבדל נראות מתוך הבית בין 2 סוגי החלונות השונים בדלת.

בבית של משה ואיריס ההחלטה היתה שני חלונות נפתחום , ובשניהם בחלק החיצוני רשת עם מסגרת עשויה אלומיניום הבנויה אל תוך מסגרת החלון המעוצב. כך אנו חשופים מבחוץ למראה המעוצב בדלת שבחרנו ולמידת הבטחון שהאלמנט מברזל מעניק אח"כ לרשת המונעת יתושים , ואח"כ לחלק הנפתח המעניק איוורור וחשוב מאוד - מראה הדלת מבחוץ אינו מסגיר את אופציית החלון הנפתח. 

שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם