השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

דלתות קו אפס

דלת-קו-אפס-חיפוי-קיר
דלת קו אפס בחיפוי סרגלי אלומיניום (1) (1) (1)

דלתות קו אפס (Zero Line Doors) הן אכן תופעה ייחודית בעולם העיצוב הפנימי והחיצוני של בתים ומבנים. הן חלק מהעיצוב המודרני הרווח והן מתחברות לשפה העיצובית כוללת של יוקרה מהולה בשקט. דלתות קו אפס יוצרות נוף ממש, "קו רקיע". הן מטפסות לגבהים ויוצרות אופק עיצובי מצד אחד ואופק ממשי מהצד השני. הן יוצרות ממש קו נסתר המחבר בין החלק הסגור של קירות הבית אל מול הקו שדרכו תפתח דלת הכניסה.

  • דלתות קו אפס וחיפוי קיר - הרצליה

  • דלתות קו אפס וחיפוי קיר HPL

  • דלתות קו אפס וחיפוי קיר - גרניט קיסריה

  • דלתות קו אפס עם חיפוי קיר- רמות השבים

  • דלתות קו אפס וחיפוי קיר - יקיר

  • דלת קו אפס וחיפוי קיר אלומיניום - קורן

  • דלת קו אפס וחיפוי קיר אלומיניום - MARA

  • דלתות קו אפס וחיפוי קיר אלומיניום - לכיש

  • דלת כניסה קו אפס וחצי חלון צרפתי

  • דלת כניסה קו אפס חלון צרפתי מתן

  • דלת קו אפס חיפוי קיר

  • דלת קו אפס מעוצבת דגם GRAY

  • דלת קו אפס בשילוב עץ

  • דלת קו אפס בחיפוי סרגלי אלומיניום - ארסוף

  • דלת קו אפס אלומיניום - סואלי

  • דלת קו אפס דגם FOX בתל אביב

  • דלת קו אפס דגם ZR

  • דלתות כניסה קו אפס מוסרי

  • דלתות קו אפס דגם SONIGO

  • מבט פנים משקוף אפס

  • דלתות קו אפס דגם RV

  • דגם פטלינה דלתות בקו אפס וריאציה

  • דלת קו אפס PATELINA

  • דלת קו אפס וחיפוי קיר - גרניט - סימון

  • דגם חלון צרפתי דלתות קו אפס

  • דלת קו אפס וחיפוי קיר HPL - גאולי

  • דגם LOTEM דלת בקו אפס

  • דלת קו אפס וחיפוי קיר HPL

  • דלת קו אפס MIR

  • דלת קו אפס וחיפוי קיר גרניט

  • דלת כניסה קו אפס GLR

מיקום משקוף אפס ביחס לגליף 

מיקום משקוף אפס ביחס לגליף, יכול להשתנות בין קצה החיצוני של הגליף, אמצע הגליף או בתוך הקצה הפנימי. יתרונות וחסרונות יכולים להיות לכל שיטה, והנראות משתנה.

נדמה שמניסיון יותר מ 60% מהדלתות שחברת וריאציה מתקינה הם בקו האמצע של הגליף. שיקולי האטימות והעמידות למים, איכות האחיזה הקונסטרוקטיבית באמצע עמוד הבטון, העיצוב המינימליסטי והאחידות בין מבט חוץ לפנים הם אלה שמכריעים את היתרון לכך.

שלבי התקנת המשקוף

1. האחת בשלב הטרומי בבניה לתשתית וקווי עבודה לטיח וריצוף

2. השני בסוף התהליך לחיבור סופי וגימור מושלם מול הקירות. פעולה שמבטיחה רמת גמור שלמה, וגמישות מצומצמת אמנם - באם נוצרה בעיה באחד הפרמטרים כמו טיח וריצוף, אבל זה טוב יותר מהרבה פתרונות אחרים בבניה.

משקוף אלומיניום נסתר

התקנה של משקוף אלומיניום נסתר יכול לתרום למראה נקי, מינימליסטי ואסתטי לדלתות הפנים בחלל. המשקוף המשמש כגלויה ומאפשר לדלת להיראות כהמשך ישיר של הקיר הסובב, יוצר מראה של רציפות ואחידות בחלל.

בעבודת ההתקנה המשקוף הוא מרכיב מרכזי שמותקן בצורה מדויקת ומדוייקת, על מנת ליצור את המראה המבוקש. האביזרים כמו פרזול בגוף הדלת משרים סימני גבולות של הדלת. משקוף אלומיניום נסתר הינו בחיבור פופולרי עבור דלתות קו אפס עקב העמידות שלו בפני קורוזיה והחוזק שלו. הסיכוי לסימני שחיקה נמוך במעט בשל המינימיזם המוחזק של השימוש בדלת עצמה.

דלת בקו אפס עם חיפוי קיר זה המראה השלם החדש

כאשר אין מפתח גדול אמיתי לדלת הכניסה אנו יוצרים העצמה לפתח הבית באופן מלאכות. לחליפין באין עניין להגדיל את הפתח, אנו עוטפים את הקיר מסביב בחיפוי קיר, בשלל אפשרויות. החיפוי יכול לעלות מעל הדלת ועד גג הבית, ויכול לחפות את קירות הצדדים כולל מסביב לחלונות הנמצאים ליד. חיפוי קיר עושים מחומרים מגוונים החל מעץ ואלומיניום, ועובר דרך HPL כמו בתמונה, וחיפויי אבן ושיש.

העיצוב החיצוני של דלתות אפס 

העיצוב חיצוני של דלתות קו אפס מחייב חיפוי המשכי בין גוף הדלת לשולי המשקוף לפחות ולעיתים קרובות חיפוי על רוב הקיר עליו הדלת מותקנת, גם כאן נשתמש בחומרי חיפוי HPL, לוקובונד וגרניט מדוקק ונדיר אבל ניתן גם אלומיניום בגמר צבע. אלה הם החומרים השימושיים והזמינים ביותר ויש עוד כמו אבן ציפחה מדוקק, או אבן סיב. כל עוד מדובר על חומרים מדוקקים לכיוון 3 או 4 מ"מ ניתן לשבץ אותם בדלתות בתוך מגרעת ייחודית לפרופיל ההיקפי.

העיצוב הפנימי של דלתות כניסה קו אפס

העיצוב הפנימי של דלתות אלה יבוצע בגמר צבע בתנור, במרקם מט מגורען ויעניק לדלת מראה שקט עדין ויוקרתי צירי הדלת יהיו צירים מאסיביים, גלויים לעין בניגוד לדלתות כאלה מאלומיניום וזה אחד ההבדלים שקופצים לחדי העין או המקצועיים שבנינו. מקצועית אלה צירים ורסטיליים יותר ומאסיביים מאוד. אסטתית הן טיפה מאחור בעניין קידמת העיצוב והיופי, יש לזה מחיר כלכלי משמעותי בהפרש המחיר ויש לדלת כזו יתרון בתמרון כיווני הצירים בעתיד. 

דלתות אלומיניום קו אפס 

דלתות אלומיניום קו אפס הן חלקות בקנט הצידי שלהן משמע קנט צידי חלק בכל ההיקף. דלתות אלומיניום הן עבות יותר ונעות בין 65 מ"מ ל 85  מ"מ, והמשקוף של דלתות אלומיניום בנוי בשיחול (אקסטרוזיה). באופן שיקבל את הדלת בקו אחיד, ממש קו אפס, ייצור קנט איטום היקפי, יקבל מערכת נעילה נכונה, ישמש גם מסגרת איטום היקפית ובעיקר יהיה אלגנטי ועדין ומתלבש על גוף הדלת כמו כפפה.

כשם שחלונות ודלתות מאלומיניום מותקנים בתנאי חוץ, שמש, גשם, מים, לחות ומליחות והם מחזיקים מעמד שנים על גבי שנים כמעט כל חיי הבית - כך תקבלו דלתות חוץ מעוצבות עם כמעט אותן תכונות.

החומר זהה הציפוי (צבע) באותה איכות, העמידות גם בשמש וגם בגשם, ברמה הגבוהה ביותר. אז כאשר האופנה החדשנית הזו מתחברת לאיכות חומרים ולעמידות לשנים קיבלתם מתכון מנצח נוסף מבית וריאציה.

בהיקף הפרופיל יצרנו מגרעת היקפית שחייבת לקבל מעטה נוסף – זה מקומו של החיפוי לדלת. המגרעת קיימת גם על המשקוף בדיוק מירבי של התאמה וכך בהרכבה המלאה אנו רואים משטח במישור אחד עם ניתוק מינימליסטי בין הכנף למשקוף מה שיוצר את המסתורין והקסם של מראה דלת נסתרת.

דלתות עם צירים נסתרים

כשאתה רואה דלת כזו אתה יכול להיות בטוח שיש כאן הבנה עיצובית, והשקעה תקציבית. מאחר והאלוהים נמצא בפרטים הקטנים - דלת כניסה עם צירים נסתרים, כשהיא מעוצבת ומעלימה את צירי הדלת - יש בה ערך רב מאוד.

שילוב של ידיות נסתרת בדלתות קו אפס, גורמות לך להתבונן ולשאול את עצמך – "אז איך פותחים אותה?" ורגע אחרי תקלוט את השקע אליו תכניס את היד בפתיחה וסגירה של הדלת. יותר ישראלים שמים בתקופה זו את יהבם על האיכות ובמקביל על הסגנון ומוכנים להשקיע לא מעט כסף וזמן בחיפוש אחר המענה העיצובי הנכון לדעתם.

דלתות קו אפס ללא חיפוי קיר

דלתות קו אפס ללא חיפוי קיר יכולות להיות מותקנות בקו החוץ של הקיר או באמצע הגליף לבחירתך. הסגנון לכאורה מינימליסטי אבל ייחודו של משקוף אפס הוא בניקיון הביצועי באתר בני. האפקט המינימאלי מעניק לדלת את היתרון להיות גם בקו הכפרי חמים בסקאלה העיצובית. לראות כניסה לבית עם משקוף נוכח - נעלם מציג מסתורין עניין וסקרנות, גורם למרחב.

קיימות דלתות קו אפס שאינן מלאות בחיפוי קיר  ושאינן מותקנות בדופן החיצונית של הקיר. אלה דלתות קו אפס בהתקנה אמצעית או בהתקנה פנימית. דלתות אלה לא יכללו חיפוי קיר תואם לדלת במישור אחד, ובדרך כלל יותקנו במראה  STAND-ALONE" " .

בקטגוריה זו – התקנה אמצעית היא הנפוצה ביותר בכנף אלומיניום. עומק הגליף מתחלק בין דופן חוץ לפנים ואין מימד עומק של קיר חיצוני עבה המעיב על המראה מן הצד הפנימי של הבית. לדלתות אלה צריך להתקין משקוף עיוור אשר ישמש שבלונה לכל בעלי המקצוע ליצור הכנה למיקום הדלת ולגימור שלם בהיקף המשקוף. גם הבנאי, גם הטייח וגם הרצף שותפים למלאכת הכנת פתח מדויק ומושלם.

 

דלתות קו אפס עם חיפוי קיר

  • דלת קו אפס וחיפוי קיר גרניטדלת קו אפס וחיפוי קיר גרניט
  • דלת קו אפס בחיפוי אלומיניוםדלת קו אפס בחיפוי אלומיניום
  • דלת קו אפס מעוצבת בחיפוי גרניטדלת קו אפס מעוצבת בחיפוי גרניט
  • דלת קו אפס עם חיפוי קירדלת קו אפס עם חיפוי קיר
  • דלת קו אפס וחיפוי קיר - גרניט קיסריהדלת קו אפס וחיפוי קיר - גרניט קיסריה
  • דלת קו אפס שחרדלת קו אפס שחר

למה הכוונה ב - קו אפס? 

המונח "קו אפס" מתייחס לסגנון עיצוב שמחזיק בעדכניות, יחד עם חדשנות ופשטות. הרעיון מאחורי הדלתות הנסתרות הוא ליצור מראה של רציפות ויחידות בין הדלת ובין הקיר הסובב אותה, כאילו הדלת היא חלק אחיד מהקיר. כלומר, המסגרת שמחברת את הדלת לקיר אינה גלויה, וזה מייצר את התחושה של "קו אפס" - רציפות חלקה בין השניים.

בחברתינו דלתות וריאציה מייצרים דלתות כניסה קו אפס מפלדה ואלומיניום. הגם שאלה פתרונות שנשמעים קרובים ודומים גם במהות הייצור שלהם ובמפרט, וגם במראה יש הבדלים בין דלתות קו אפס מפלדה לאלומיניום.     

הן חלק מטרנד חדשני הנוגע לעיצוב החיצוני ולעיתים גם הפנימי של הבית או הבניין, המאפשרות ליצור העצמה לצד חיבור חלק ומינימליסטי בין חללי הבניין לבין הסביבה החיצונית.

דלתות קו אפס מעוצבות נמדדות בפרזול, בגוון ובמרקם שלהן. כך מוצרינו יכולים להיות מסופקים עם ידיות באורך הדלת גם אם הדלת באורך 300 ס"מ וכך נייצר לכם ידית שקועה בדלת 58-F או ניצור ידית שעליה נתקין ציפוי של חומר החיפוי. הכל כדי שהדלת שרכשתם אצלינו בוריאציה תהיה ייחודית ולא המונית.

דלתות משקוף אפס

דלתות קו אפס נקראות גם דלתות משקוף אפס. ההתקנה של המשקוף היא עם צירים נסתרים. למרות שהמראה של דלתות כהות ואופנתיות עם צירים גלויים הוא מראה מצוין ויוקרתי. הביצוע של דלתות כניסה מעוצבות עם משקוף אפס נקי יותר וידידותי לקבלן, למתקין וללקוח.

בדלתות קו אפס המשקוף נסתר ומכאן המונח "דלתות נסתרות". מעל המשקוף מותקן חיפוי המשכי ביחידה אחת גם על הקיר - זה מה שמבדל את תצורת הדלתות הללו. לכן הן נקראות גם דלתות משקוף אפס. מכיוון שההתקנה של המשקוף היא עם צירים נסתרים.

למרות שהמראה של דלתות כהות ואופנתיות עם צירים גלויים הוא מראה מצוין ויוקרתי. הביצוע של דלתות כניסה מעוצבות עם משקוף אפס נקי יותר וידידותי לקבלן, למתקין וללקוח.

היתרונות בדלתות קו אפס

  • אסתטיקה  - היתרון המרכזי הוא האסתטיקה המודרנית והנקייה שדלתות נסתרות מעניקות לחלל. בגלל המראה המיוחד והמודרני של דלתות קו אפס, הן נפוצות במבני דיור חדשים, בתים פרטיים ובמקומות ציבוריים מעצמם בעיצוב עכשווי.
  • פונקציונליות - דלתות קו אפס מיוצרות בצורה המאפשרת פתיחה אוטומטית או באמצעות מנועים חשמליים, וכך משדרות פונקציונליות.
  • חיפויים דקורטיביים מגוונים - הוספת אישיות ואופי לכניסה לחלל. החיפויים עשויים מחומרים שונים כמו עץ, מתכת, זכוכית, פורמיקה ועוד.

עיצוב חדשני, יצירתי ומגוון 

אדריכלות ועיצוב בתים זה תחום תוסס ובועט שלא מכבר הספיק להגיע ליעדו הקרוב וכבר מגדיר אתה הרף אל היעד הבא. העוסקים בעיצוב, ספקי חומרים, יצרני דלתות ומאגר בלתי נדלה של רעיונות לחומרי חיפוי חדשניים ממשיך לעלות על שולחן העבודה וזה מביא אלינו מחזות וחזיתות של בתים יוצאי דופן.

אז אם כעת אתם נכנסים בעת הזו להתדיינות איזה דלת כניסה מעוצבת לבחור. דלת כניסה רגילה עם משקוף רגיל או משקוף אפס. קיבלתם כאן כמה אפשרויות שהכותרת שלהן היא שדלתות קו אפס אינן רק לעשירים או לתקציבי ענק, מכיוון שכאן בוריאציה יש מגוון אופציות שמאפשרות לכם רכישה נוחה יותר לכיס בשך מגוון האפשרויות הקיימות.

אם כבר גיבשתם את טעמכם עם המידע הראשוני שקיבלתם כאן ודוגמאות נדושות מעולם הדלתות אינם על הפרק מבחינתכם ואתם לא רוצים ליפול בבחירת דלת שכבר לא עולה בקנה אחד עם ההעדפה העיצובית שלכם ועם הטרנדים העכשוויים – דלתות וריאציה זה המקום שיעניק לכם חדשנות. וריאציה עוסקת בשיווק דלתות חוץ בלבד ולא משווקת דלתות פנים בקו אפס.

דלתות פלדה קו אפס

דלתות פלדה קו אפס הן דלתות עם מגרעת כיפוף (פלץ) – אליהם התאמנו משקוף אפס ייחודי להן. בעוד דלתות פלדה דקות יותר הן בעובי 58 מ"מ כולל החיפוי לעומת 65 מ"מ, ו - 85 מ"מ באלומיניום שהן דלתות עבות יותר.  

המשקוף של דלתות קו אפס מפלדה עשוי אף הוא אקסטרוזיה של פרופיל היקפי מאלומיניום, באופן שיהיה מקביל לקו הדלת, יהיה משיק ובקו אפס עם פרופיל המשקוף ייצור גשר ללא הפרשי גבהים מושלם, ישמש לקנט איטום היקפי.

בדלת כזו 58-F תותקן מערכת נעילה רב בריחית, ישמש גם מסגרת איטום היקפית, עם הלבשת כנף הדלת והיקף המשקוף במעטפת החיפוי המוזמן – תהיה נראות מושלמת, ומבואת הכניסה תהיה אלגנטית מרשימה ובמראה אחיד ועוצמתי. 

חומרים לחיפויים אופציונאליים לדלתות קו אפס הינם מגוונים מאוד

מתכות שונות עם עדיפות מעטה של "לוקובונד" שהוא אלומיניום רבוד כפול, באמצעו חומר פלסטי קשיח, זה המעטה של כל דופן בסיסי של דלתות חוץ מעוצבות. לוחות ה"לוקובונד" מסופקות בשלל גוונים הנצבעים אבקתית - באיכות של אלומיניום. אם אתם רוצים לקשר ביו איכות חלונות האלומיניום שלכם לדלתות הפנים של הבית - אתם מוזמנים.

לדלתות עם חיפוי יש מגוון חומרים אותם ניתן לשלב כחיפוי חיצוני ו או פנימי.
HPL, לוקובונד, גרניט מדוקק. הם החומרים השימושיים ביותר , ויש עוד כמו אבן ציפחה מדוקק או אבן סיב. כל עוד מדובר על חומרים מדוקקים לכיוון 3 או 4 מ"מ ניתן לשבץ אותם בדלתות בתוך מגרעת ייחודית לפרופיל ההיקפי.

את החלל הפנימי של גוף הדלת אנו ממלאים בחומרי בידוד, צמר זכוכית, צמר סלעים, פוליסטירן ועד פולינום אולטרא לפי דרישה – כאשר בסטנדרט המילואה פוליסטירן מוקצף. הדלת מקבלת חסימה טרמית בעיקר ויחד עם זאת גם חסימה אקוסטית בין הבית לחוץ בעקבות 2 שכבות המילוי, הלוקובונד כגוף וחומר החיפוי הנוסף הנבחר.

בדלתות אלומיניום קו אפס מותקנים צירים נסתרים תוצרת גרמניה "SIMMONS " מותאמים למשקל הדלת עם מקדם בטחון של לפחות 50%. כך דלת ששוקלת 100 ק"ג תקבל צירים שנושאים לפחות 150 ק"ג. זאת מתוך מחשבה עתידית רחוקה.

שאלות בנושא דלתות קו אפס

מהן דלתות כניסה קו אפס?

דלתות כניסה קו אפס נקראות גם דלתות כניסה נסתרות.האלמנט העיצובי שמייחד דלת כניסה קו אפס מדלת כניסה רגילה היא שהמשקופים היא נסתרים, או כל אלמנט עיצובי אחר - נסתר לגמרי.  הדלת מייצרת אשלייה שהיא חלק מהקיר, בגלל צורת ההתקנה שלה - הדלת מותקנת במישור הקיר. 

מהו משקוף אפס?

משקוף אפס עוקף את המכשולים שבהתקנת משקוף בניה. מחירו בין 1,100-1,500 ₪, תלוי אם זו דלת כנף אחת או דלת דו כנפית. את חלק מהמחיר הזה חוסכים בעלות הבטון ואת עלות צביעת המשקוף מחדש. שהרי משקוף שהותקן בשלב כה טרי באתר בניה עשוי להתלכלך. ניתן לשער שחוסכים 500 - 800 ₪ מהעלות הנקובה.

מהן דלתות קו אפס בעיצוב חיצוני?

בונים פתח לדלת, כנף אחת. הפתח חייב להיות קיר בטון 20 ס"מ או חומר קונסטרוקטיבי. על הפתח הזה בדופן החיצוני של עובי הקיר מתקינים את הדלת ועל הקיר ההיקפי מסביב מתקינים את החיפוי. מבט חוץ קיר מלא.
מבט פנים הבית רואים את פתח הדלת שבנינו רואים את הדלת המותקנת ואף רואים חלק בעובי הקיר גלוי לנו. את החיפוי הפנימי ניתן לבחור שונה מן החיצוני.

מהי דלת אפס בעיצוב דו צדדי?

דלת קו אפס בעיצוב דו צדדי מחייבת בניית קיר קונסטריקטיבי בעובי הדלת. התקנת הדלת נעשית לפי מידת הפתח ואז מתקינים חיפוי קיר גם פנימי וגם חיצוני. בניה כזו בד"כ בניה בתשתית ברזל מקצועי כי קשה לבנות קיר 7 ס"מ ושיהיה חזק לשאת דלת כזו מאסיבית

 

שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם