השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

דלתות כניסה יוקרתיות

  • דלת כניסה דגם SHIRI

  • דלת כניסה דגם SONIGO

  • דלתות מעוצבות עם מהא

  • דלת קו אפס דגם GRANDE

  • דגם PATELINA

  • דגם KORAL

  • דגם W

  • דלת כניסה דגם LABEL

  • דגם NURIT

  • דלת כניסה חלון צרפתי קורנפלד

  • דלת כניסה יוקרתית דגם PINT

דלתות כניסה יוקרתיות לבתים פרטיים הן מצרך מבוקש ואינו נדיר כלל, יוקרה נמדדת בעיני הרוכשים בכמה פרמטרים אולם המכנה המשותף של דלתות יוקרה זה המראה, וחשוב שיהיה מלא עצמה ועם אבזור ייחודי.

אופי האנשים המחפשיםם דלתות יוקרה הוא מסויים ונקודתי הן מבחינת המודעות שלהם לעיצוב, הן במובן הצורך שלהם לראות ולהראות, ובמיוחד במובן התקציב שהם יקדישו לכך.

אלה הלקוחות ששואפים להעניק את המצג העיצובי של הבית שלהם שאחת מגולות הכותרת תהיה דלת הכניסה, מתוך מטרה להרשים להדהים ולהפתיע, כמו רמז של הכנה למתרחש בעיצוב הפנים.

דלתות כניסה יוקרתיות הן סוג של הגשמת חלום, וככזאת - יש יכולת השפעה נרחבת על העיצוב הן ללקוח והן לאדריכל. בחירת היצרן היא גולת הכותרת החשובה והיא בנויה הן מיכולות טכניות והרבה בזכות תקשורת אישית, וזו תעשה פלאים. וריאציה רואים ביצירת דלתות כניסה יוקרתיות אתגר יותר במובן החוויה של הרוכש והמעצב - שכן זה מחזיר אלינו מעגל לקוחות פוטנציאלי עתידי.

תכנון דלתות כניסה יוקרתיות עם וריאציה

התאמה שילוב והרמוניה עיצובית הן חלק מיוקרה, היכולה לבוא לידי ביטוי בחומר, קו עיצובי אחיד, מגע, בתפר בין חלקים, ברעיון, בצבעים ובשילובים בין פרטים נוספים לצידה של דלת כניסה יוקרתית.

דלתות יוקרתיות מבית וריאציה הן המעודכנות ביותר מעצם זאת שאנו מחוברים ללקוחות למעצבים לאדריכלים און ליין בקשר יומי ובמיוחד בהקשבה לעיצובים חדשים שיש להם במחשבה ולטרנדים המעודכנים.

דלתות כניסה יוקרתיות נכנסו לעולם העיצוב הישראלי בשנים האחרונות תפסו תאוצה רבה ואנשים מגלים עניין רב יותר לעצב את הבית בסגנון דומה לעיצובים המוצגים בתערוכות במילאנו, קלן וביתר רחבי אירופה דלתות יוקרתיות הן אלה שמשולבים בהן פריטים בגימור והנדסה איכותיים ורצוי בעלי ייחוד שהרי בידול אישי הוא חלק משמעותי מיוקרה.

דלתות כניסה יוקרתיות הן מונח הניתן לפרשנות ולהגדרה סובייקטיבית, ספקטרום שלם של אפשרויות. ההגדרה לדלת יוקרה איננה מדעית, אולם כאשר תראה אחת כזו יהיה ברור שזו דלת יוקרה.

יחד עם זאת שיוקרה קשה להגדרה ואין הגדרה מוחלטת וכוללת למהות דלתות היוקרה, יוקרתה של דלת באה לידי ביטוי בפרמטרים מגוונים, כגון חומרים, מידות , עיצוב, גימור, נוחות, אסתטיקה, מיקום וחווית המשתמש כמו נעילה חשמלית או ביומטרית.לאור זאת, דלת כניסה יוקרתית וריאציה תותקן בדירת יוקרה או בבית פרטי, זו לא חייבת להכיל את כל הפרמטרים הללו והיא יכולה להיות מאוד מינימליסטית.

בדירת יוקרה הממוקמת בקומות העליונות של מגדל דירות גבוה דלת כניסה יוקרתית יכולה להיות גם מינימליסטית, ולעיתים נעלמת ומשתלבת בתוך הקיר.בעידן של השקעות בנדל"ן יוקרתי בישראל מאוד נפוץ להתקין דלתות יוקרה בהן דלתות כניסה ודלתות פנים.

בקרב משקיעי נדל"ן זרים מחו"ל והן בקרב משקיעים מהעשירונים העליונים בארץ - יש ביקוש וממש צורך להתאים את רמת דלתות הכניסה והפנים לסוג ורמת הנכס.

דלת כניסה עשויה להיחשב ליוקרתית במידה והיא מעוצבת באופן איכותי, מרהיב וייחודי, כוללת אלמנטים של פתיחה חכמה המשתלבים בגוף הידית או הדלת , ומתחברת ל "בית חכם" - המודרנה בדלת הכניסה מאפשרת נוחות ופרקטיות מיטבית עבור בני הבית והאורחים.

מאפיינים נוספים ליוקרה המוטמעים במבנה הבסיסי של דלתות כניסה הן ידיות מעוצבות ופרזולים. אחד הטרנדים המרכזיים זה השימוש בידית אינטגרלי מוטמעת בגוף הדלת , כך שמחד קשה להבחין בה ומאידך מיד קופץ לעין המעוף העיצובי היוקרתי של הדלת. כך היא תחשב ליוקרתית יותר.

דלתות כניסה יוקרתיות עושים מחומרי גלם איכותיים ומגוונים, מתהליכים חכמים וגימורים ברמה גבוהה. שימוש באלומיניום, נירוסטה ופליז מעלה את מידת היוקרה של דלת אחת לעומת שימוש בפח או עץ, הדבקות וחיבורים חכמים מעלים את רמת האיכות לעומת ריתוכים והלחמות, וצביעה באיכות ומרקם נכון מעניקים את הברק המלוטש הסופי. ברכישת נכס יוקרתי להשקעה או מגורים בפרויקטים יוקרתיים שונים ברחבי הארץ - זה טרנד של השנים האחרונות.

הטרנד הנדלני הזה מוביל לרכישת ריצופים, נגרות, ריהוט משלים, מטבחים וחדרי רחצה והכל יוקרתי, התחרות על היוקרה לא פוסחת על שום פרט בברית בבניה או בדירת יוקרה.

דלתות כניסה יוקרתיות מעצם היותן ראשונות להצהיר על התוכן היוקרתי של הבית חייבות להיות מן הצהרה ראשונית, טעימה של המבוא - האפריטיף היוקרתי של הבית, ושל מי שעומד מאחוריו.

ההשקעה בנכסים יוקרתיים בהן דלתות וריאציה יוקרתיות היא אופנה לכל דבר, היא מגובה בהצלחה כלכלית ובצמיחה מתמדת, בשוק נדלן היוקרה בישראל. בשנים האחרונות, חל גידול מתמיד ויציב בהקמה של פרויקטי נדל"ן יוקרה חדשים, מגדלים ובני ביתך גם יחד.

 

שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם