השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות כניסה רב בריח

ההחלטה על תהליך השיפוץ ועיצוב דלתות כניסה רב בריח אצל משפחת ברנע נועדה גם כדי לחדש את העיצוב החיצוני וגם על מנת להאיר את החלל הפנימי ולרכך את קבלת הפנים של הבית - חזית רעננה במקום חזית מיושנת.

השפה האסתטית של עידן דלתות הרב בריח עברה מהפך, כאשר חברת וריאציה מובילה את השינוי. החברה ראתה בדלתות רב בריח פלטפורמה מעולה לעצב עליהן דלתות - זו הייתה תחילת הדרך בשנות האלפיים.הפורמט מוכר לציבור הקונים ולאנשי הבניה בשטח, שכן היתרון של עמידות דלתות הרב בריח ברורות. כל שנותר הוא להסיר את ארומת העבר, את הגימורים הקודמים, את הפרזול ובכך לעשות טרנספורמציה - ליצור דלתות מעוצבות על גבי דלתות הכניסה (הרב בריחיות) מכל סוג שהוא.

השינוי בעיצובי דלת כניסה רב בריח לבית

מגמות אופנתיות מסבירות פנים נוצרו עם השנים, עיצוב דלתות כניסה עם קריצה לעבר, שימוש בחומרים נוספים כמו עץ וזכוכית, שאיפה לסגנונות שונים - המודרני והאקלקטי - המתכתבים עם הארומה שעיצוב הבית מפיץ. דלתות כניסה רב בריח מדור מתקדם עוד יותר היו לדלתות בציפוי וינין עם חלונות. זו הייתה האופציה שרב בריח הציעה כדלתות מסוגננות ומפוארות יותר לאחר עיצובי הליבה המרכזיים - זו הייתה הפעם הראשונה שנוצר "חור" בדלת הפלדה כדי לעצב אותה.

דלתות רב בריח אלה נחלו הצלחה מינורית, בין היתר כי זה איפשר לקבלנים להציג מפרט משופר של דלת כניסה רב בריח. בציבור הבונים והמשפצים, דלתות מן הסוג הזה לא הביאו את הבשורה של חידוש ופאר ולכן ההגמוניה של דלתות העץ נמשכה.

המהפכה בדלתות כניסה רב בריח

אנחנו בדלתות וריאציה הרמנו את הכפפה, לקחנו דלתות רב בריח בשלל דוגמאות ועיצבנו אותן באמצעות עיצוב מרחיב לכת ומשמעותי - וכן, גם על חשבון מוטיב הביטחון באופן מאוזן יותר. בתחילה עבדנו עם דלתות רב בריח ומגן בריח, כאשר עם השנים התחלנו לייצר דלתות שהן תעתיק - עם שיפורים והתאמות למבנה שלדי של דלתות מועצבות - הפקדנו לשמור על מערכת הנעילה "מולטילוק", שזה אלמנט משמעותי של אמינות וביטחון הדלת והבית.

בתמונה הזו, בביתה של אורית שול בתל מונד, אנחנו מציגים איך מחליפים דלתות כניסה רב בריח ומתקינים במקומן דלתות מתקדמות יותר מבחינה עיצובית ואיכותית - והכל בביצוע נקי ומושלם על המשקוף הקיים. בתמונות אפשר לראות כיצד הכניסה לבית משתנה ואיך ערך הבית מקבל מימד חדש.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם