השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלת מעוצבת בירושלים

להצטלם ליד דלתות מעוצבות בכניסה לבית החדש -זה אחד השיאים שמגיעים אחרי קשיי הבנייה.

לבנות או לשפץ - זה להיות בדרך כלל בזירה לא הכי מוכרת , בעלי מקצוע , מושגים , בחירת החלטות מרובה , וניהול כספים - כל אלה יוצרים משקולת על כתיפינו במהלך הבניה - וכולנו רוצים שואפים להגיע לרגע שבו יושבים בנחת בסלון הבית ומתענגים על התחושה והמראה. אחרי כל המאמץ במקרה שלנו מתענגים על דלתת מעוצבות בכניסה לירושלים.

בית זה של חגית ואופיר, באחד המושבים בהרי ירושלים ניחן במיקום טופוגרפי יותר יפה מכל מקום שתהיו בו בחול , כואב בעיניים מרוב ירוק, האוויר צלול כמו שאין בשום מקום , ובניית האבן הקשיחה מקבלת ריכוך בדלתות כניסה מעוצבות בגוון רך מאוד, חגיגי, עם המון אור הנזרק פנימה דרך סורגי הברזל המעוצבים - שילוב של חומר וטבע.

שילוב מעולה עם כמות האור והנוף החודר לבית דרך הפתחים האחרים של החלונות.

ביחידת המשנה בחרנו דלת קטנה יותר , ותוך כדי תהליך הבניה שידרגנו אותה לדלת מעוצבת שהייתה בעודפים של וריאציה . איחך אמרנו - ניהול כספי וקבלת החלטות .

כך יצרנו מצב שהפער בין דלתות מעוצבות בכניסה לבית  - ודלת כניסה לפתח משנה מדברים זו עם זו , אפילו באותה שפה עיצובית. וזאת מבלי להתרושש.
יחד עם זה ברר שיש כאן בכורה שאין עליה עוררין דלתות מעוצבות שיחד עם אילן מוריאציה עיצבנו, שידרגנו, ועברנו מדלת וחצי לדלת כפולה. קבלת החלטות כבר אמרנו...?

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם