השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

ערך מוסף של חברת דלתות וריאציה

סיפורן של דלתות וריאציה כדלת הכניסה הישראלית העכשווית, הוא סיפור של התפתחות עולם דלתות הכניסה ממתכת בתוך עולם העיצוב בכלל, המודעות לעיצוב בעת הזו וסיפורה של הישראליות עצמה, שמרחיקה לכת עם נשיקה נועזת לעיצוב מודגש שלא לומר פראי משהו, בגישה עיצובית האומרת שאנו רוצים לבדל את הבית שלנו ואת דלת כניסה שלנו מן האחרות.

הדלתות הן פרט מפתח בכל חזית בניין או בית והקישור בין מה שמתרחש בחוץ לתחושה בפנים מביא איתנו לחשוב יותר ויותר על דלתות כנושא. דלתות וריאציה מעניקות אספקטים של יוקרה, עוצמה ובידוד, ומשחקי אור וצבע. בעידן הזה חשיבות רבה לדלתות הבית והן אחד המאפיינים של המרכזיים בו.

הערך המוסף של דלתות וריאציה

לעבוד מול בית מלאכה - העשייה היא התשוקה שלנו, יש לנו ניסיון רב ויכולת מחשבתית מיוחדת, עסק לייצור דלתות עולה עשרות מונים על עסק למכירה בלבד, כאשר קיים בית מלאכה בצמידות העומד לרשותכם – טמון כאן יתרון שחייבים להפיק ממנו דלתות מוצלחות יותר. לעיתים העובדים במחלקת הייצור – אלה שממש נוגעים בדלת שלך יכולים להבריק בעצה או מעשה שיפתור לכם דילמה או חלום עם מענה יותר טוב ממה שחלמתם.

מימדים - מידות פתחי הדלתות הן חלק מהעוצמה העיצובית, וריאציה פתוחה לסקאלה רחבה של מימדים והיא חייבת להיות בעדיפות גבוהה בבחירה שלכם- הבחירה המועדפת לדלת המעוצבת שלכם בכניסה.

    מידות אפשריות בדלתות כניסה וריאציה

    • רוחב סטנדרטי לכנף דלת 88 רוחב 215 ס"מ גובה
    • דלת רחבה כנף דלת 98 רוחב 240 ס"מ גובה
    • רוחב רחבה מאוד כנף דלת 108 רוחב 250 ס"מ גובה
    • מקסימום יכולת ייצור 130 ס"מ רוחב כנף – 300 ס"מ גובה כנף, עשויה פלדה או אלומיניום משקוף אפס וצירים נסתרים בלבד, וכמובן ברמת מחיר הולמת.

    חומרים מגוונים - חיפויים דמויי עץ HPL, פלדה, זכוכית ברזל, אלומיניום, פליז, אלה חומרים המשמשים לייצור דלתות כניסה ופנים. חלקם מעלים את ערכה של דלת הכניסה לבית, חלקם שגרתיים וחסרי עניין עד שידה של וריאציה יצרה את העניין בהם. וריאציה זה מודל ליצרן שלא מפחד משימוש בחומרים פשוטים אבל מעניק להם מגע קסם לדלת מעניינת במיוחד.

    משקופי דלתות כניסה

    משקופי דלתות כניסה הפכו להיות עניין בפני עצמו, קיימים משקופי דלתות מסוגים שונים המתאימים לעיצוב וסגנון משתנה, כך משקופי אפס יהיו מענה מושלם לקו הנקי הקלאסי ומשקופים עם הלבשה למראה המוכר והידוע זה מכבר. בעוד דלתות מעץ מקבלות מסגרת משקוף עם נוכחות, עיטור, תבליט או גילוף – משקופי דלתות ברזל יותר שטוחים ומוגבלים.

    פגישת דלתות ברזל מעוצבות עם אופציות מעניינות למשקופים שונים סימן שיש כאן יצירתיות, סימן שכאן התוצאה תהיה ברמה גבוהה יותר. משקופים גם מלמדים על חכמת תהליך הייצור או ההתקנה, וזה משמעותי למראה בקו הגמר.

    השקעה בבחירת יצרן הדלתות חייבת לבוא לידי ביטוי בשפה של המוצר, בהתאמה לדרישת האדריכל והמעצב, ובהתאמה לקונספט העיצובי של הבית.

    בוריאציה תקבל דעה המלצה או הארה לדרך העיצובית שלך בכל הקשור לדלת כניסה מרשימה, אנו מאמינים שיצרן אמין איכותי ומתאים תמיד ירים את מבטו אל מעבר לדלת המוזמנת אצלו ויראה את החיבור לבית, ישרת את הקונספט העיצובי של המתכנן.

    דלתות כניסה המעוצבות בידי אדריכל איכותי או מעצבי הפנים יצירתיים, בשיתוף יחד עם יצרן בעל ניסיון כדלתות וריאציה ימקסם את התוצאה במסגרת החומרים והטכנולוגיות העומדים לרשותנו, כולל התגברות על אילוצים בצורה המדויקת ביותר, כך שהתהליך יעבוד ויחבור למקשה אחת – דלתות מעוצבות עם ערך.

    בתוך כך יתאפשר לכם תכנון של מבואת כניסה עם דלת, מפתח מרווח ונוח לשימוש בצורת ר' ואי גדול במרכז. דלתות כניסה עם חזיתות צבועות בתנור בגוון אפור או הלהיט העכשווי שחור, מעצב או אדריכל שמתכנן חיפוי בחזות של HPL שחור או שילוב שחור ועץ, או לחליפין פרופילים של אלומיניום בצבע או בגווני עץ שיוצרים רפלקציה ומעצימים אף יותר את המראה.

    גוש דומיננטי ומרשים בחזיתו של בית מרשים, שבירה גיאומטרית בצבע או בחיפוי חומר בגוונים טבעיים – זה מה שגורם לדלת מעוצבת בכניסה כזו להראות פתוחה ואוורירית. 

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם