השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות מעוצבות בטעם אישי

חלפתם פעם ליד בית וחשבתם לעצמכם שדלת הכניסה מרשימה מאד? דלת מעוצבת היא דרך להשאיר חותם ולרמוז על האופי המיוחד של בעלי הבית.

חלק נפרד מעיצוב בכל בית אלו הדלתות. הרושם שרוצים ליצור באמצעות עיצוב הפנים מתחיל כבר כשעומדים מחוץ לבית, בבחירת דלת הכניסה. את דלת הכניסה יכולים לראות גם עוברי אורח החולפים ברחוב וגם אנשים המגיעים לסף ביתכם, ולכן חשוב מאד לבחור בדלת שתשקף את האופי והטעם האישי שלכם ותרמוז לבאים מהו סגנון העיצוב הממתין להם בתוך הבית פנימה.

ומה לגבי דלתות פנים?

בחלק הפנימי של הבית נהוג לבחור בדלתות פנים אחידות מבחינת סגנון וגוון, כאשר הדלתות אמורות להשתלב בצורה שקטה ונעימה עם העיצוב הנבחר ולהיות חלק בלתי נפרד ממנו. כיום לא מסתפקים בדלתות פנים סטנדרטיות, אלא גם כאן בוחרים בדלתות מעוצבות באיכות גבוהה, שיוכלו לשמש למשך שנים רבות.

מהי דלת מעוצבת בטעם אישי?

כאשר הולכים לבחור דלתות לבית, נהוג להתרשם מתיק העבודות והקטלוגים של החברות השונות. לעתים מוצאים בקטלוג בדיוק את מה שמחפשים ולעתים הופכים דף אחר דף ולא מצליחים להגיע להחלטה. במקרה כזה כדאי לקחת צעד אחורה ולחשוב: כיצד אתם מדמיינים את דלתות הבית? מה חשוב לכם? איזה צבע קופץ לכם לראש כשאתם חושבים על דלת הכניסה? אחרי שתצליחו לענות על התשובות הללו, תוכלו לפנות לחברה ולברר איתה על אפשרות לייצר דלתות בהזמנה אישית.

לא בכל חברה אפשר להזמין דלתות מעוצבות בטעם אישי. צריך שאנשי החברה ישבו עם הלקוח, יקשיבו לחלומות שלו ויוכלו להפוך את החלום לשרטוט ממשי. התהליך מצריך סבלנות רבה, אדיבות וחוש יצירתי מפותח ומעל הכל רצון לתת ללקוח את המוצר המושלם.

על מה לא מתפשרים בהזמנת דלת בעיצוב אישי?

קודם כל לא מתפשרים על חומרי הגלם. חומרי הגלם המשמשים לייצור דלתות חייבים להיות חזקים ועמידים, כדי שהדלת תהיה בטיחותית ותגן מפני פריצות. בנוסף, חשוב שתהליך הייצור ייעשה בצורה מוקפדת לאורך כל הדרך, כולל צביעת הדלת, כדי שבסופו של דבר תתקבל דלת איכותית ויפהפייה, כמו שהלקוח רצה.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם