השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

איך הקיץ הישראלי משפיע על דלת הכניסה

אמצע יולי 2021 שעת בוקר הטלפון מצלצל  "וריאציה שלום מדבר אילן" עניתי ועוד לא הספקתי לקחת אוויר לריאות "יש לך דלתות כניסה אלומיניום" שיגר אורי הלקוח מעבר לקו במשרדינו, בישירות של מישהו שמבין דבר או שניים, "יש בהחלט, מאין אתה יודע שאתה צריך דלת כניסה מאלומיניום ?  עניתי "אוהה... נאנח אורי, אני בונה בית ליד הבית הקיים שלי, יש לי דלתות כניסה מעץ מלא, מרהיבות, מדהימות וכפריות – אבל האורחים לא מצליחים להיכנס דרכן, ואני מוביל את כולם לכניסה המשנית".

דלתות כניסה מעץ נושמות – הוא מוסיף לתאר את הפרדוקס בין היופי שהטבע העניק לחומר הגלם המדהים הזה, לבין השיבוש שבו אתה חי בבית רחב ידיים, מרשה לעצמך לרכוש דלת כניסה גדולה ויקרה, משקיע עשרות אלפי שקלים ביצרן איכותי בדיוק בגלל שדלתות כניסה מעץ הן בעייתיות, ולאחר כמה שנים שום דבר לא עוזר – ואורי מוסיף – "דאגתי לקירוי מלא מעל הדלת בפני שמש וגשם" ואכן- ברבות השנים שום דבר לא עוזר. קיץ ישראלי משמעותו חם מאוד, הטמפרטורה בחוץ 35-40 מעלות, קירות הבית סופגים את החום מערכות המיזוג מצננות את האוויר בתוך הבית, מקדם ההתפשטות הטרמית של מרכיבי הבית משתנים מחומר לחומר, הבטון והטיח בעלי מקדם נמוך יחסית אבל קיים, חלונות הברזל או האלומיניום בעלי מקדם התפשטות נמוך, וכל חומרי העץ בעלי מקדם התפשטות גבוה בהם גג רעפים, פרגולות, גלריות וכמובן דלתות כניסה מעץ.

חומרים מתאימים לדלתות כניסה

ציינו את המאפיינים של דלתות כניסה מעץ מלא, כמעט מכל סוג שניתן להעלות על הדעת ובמגוון טקסטורות, דלתות כניסה מפרופילי ברזל, או דלתות מפרופיל בלגי. יש כידוע דלתות כניסה מפלדה, ודלתות כניסה מאלומיניום, או לחילופין דלתות המשלבות בין חומרים כמו דלתות פלדה בשילוב פסי עץ או חומרים דמויי עץ. דלתות כניסה חלקות ממתכת הן להיט עכשווי היכנסו לקטלוג הראשי באתר ובחרו מהמגוון הרחב. מדגמי MIR עם ידית ארוכה מאוד עושות את העבודה. לאוהבי תחכום דגם SHIRI  עם ידית שקועה תוסיף מסתוריות, דלתות נפחות ופרזול מחד וחיתוכי לייזר אומנותיים מאידך, דלתות וריאציה משולבות עם חלונות זכוכית, כמעט אינספור צורות, דגמים, סגנונות ואפשרויות.

קירוי דלתות כניסה

חשיפה לשמש זה נתון חשוב בתכנון של דלתות כניסה וריאציה, מבואת כניסה עם קירוי מעל - תגדיר מידת ההגנה עליהן מפגע ישיר של מזג אוויר, שהרי במיקומן החיצוני הן חשופות לגשם ולקרינת שמש. רצוי שיתוכננו הדלתות כך שהן מוגנות בתוך מבואה חיצונית בנויה, אולם בהיעדר מבואה בנויה חובה  להתקין מעלכל דלת וריאציה קירוי כלשהו- בנוי או תלוי מעליהן. קירוי - מעבר להיותו אלמנט ייעודי שנועד להגן עליהן, בעידן הזה הוא צריך להוות לאלמנט עיצובי משלים ולהעצים את מראה הכניסה.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם