השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות כניסה מומלצות

דלתות כניסה בעולם העיצוב נבחנו רבות לאורך השנים, יותר ישראלים שמים כיום דגש על האיכות ובמקביל על הסטייל ומוכנים להשקיע לא מעט זמן בחיפוש אחר המענה העיצובי הנכון, זה שישתלב בצורה הנכונה במרחב שלהם.

העולם העיצובי הזה מתפתח וגולש לכיוונים חדשים נועזים מלאי עוצמה וריגוש. העיצוב העכשווי מציע כיום מגוון של אפשרויות, המשמשות כלי בשדרוג המראה הקיים של הבית שלכם ושל חזית הכניסה. רבים מן המוטיבים ניתן לשלב בכניסה לצד האלמנטים הקיימים הגם שיש מגוון רחב מאד של חומרים. זו בדיוק החכמה בעיצוב המחיצה המרכזית בין העולם הפנימי שלך אל החוץ – דלתות הכניסה הדקורטיביות מבית וריאציה.

דלתות בקו אפס

דלתות בקו אפס זהו סגנון לכאורה מינימליסטי אבל ייחודו המינימאלי מעניק זו את היתרון להיות גם בקו הכפרי חמים בסקאלת העיצוב. לראות דלת כניסה עם משקוף נעלם מציג מסתורין ועניין לא רגיל, גורם למרחב הזה יותר שקט בעיצוב ומפנה מקום ליתרונות העיצוביים באחרים.

דלתות כניסה מעוצבות עם משקוף אפס מעניקות יתרון ביצועי, הביצוע נקי יותר וידידותי לקבלן, למתקין הדלתות, לך הלקוח המזמין. משקוף כזה מבוצע פעמיים האחת בשלב הטרומי בבניה והשני בסוף התהליך – פעולה שמבטיחה רמת גמור שלמה, וגמישות באם נוצרה בעיה באחד הפרמטרים כמו טיח וריצוף.

דלתות וחיפוי קיר הם המראה החדש

גדול אמיתי לדלת הכניסה או באין צורך להגדיל אותה, אנו עוטפים את הקיר מסביב בחיפוי תואם בשלל אפשרויות. החיפוי יכול לעלות מעל הדלת ועד גג הבית, ויכול לחפות את קירות הצדדים כולל מסביב לחלונות הנמצאים ליד.
חיפויי קיר עושים מחומרים מגוונים החל מעץ ואלומיניום, ועובר דרךHPL , וחיפויי אבן ושיש.

דלתות כניסה עם צירים נסתרים מעניקות קו נקי עוד יותר, ומעלות את מידת המסתורין והתקציב. כשאתה רואה דלת כזו אתה בטוח שיש כאן השקעה תקציבית. מאחר והאלוהים נמצא בפרטים הקטנים – דלת כניסה מעוצבת המעלימה את צירי הדלת יש בה ערך רב מאוד.

דלתות מעוצבות עם ידיות נסתרות גורמות לך להתבונן ולשאול מיידית – איך פותחים אותה. ורגע אחרי שתקלוט את השקע בדלת אליו תכניס את היד בפתיחה וסגירה של הדלת, באותו רגע יעלה חיוך על פניך, חיוך נבוך בתחילה שיתחלף בחיוך של פרגון למעצב.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם