השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

שיהיה יום כתום

המעוף לצבע כתום - סטודיו דולו - עדי קליין דלתות כניסה לבית יכולות להראות לנו מי הפיגורה הממלאת את הבית הזה תוכן, רוח ונשמה. דלתות סולידיות לאנשים סולידיים, דלתות בצורות וצבעים משוגעים ללקוחות המשוגעים לדבר.

דלתות יש בגוונים שונים של שמנת רכה או לבן בוהק. יש בתים בהם יותר מתאים לפאר את פתח הכניסה בגוונים עזים כמו כחול כהה, אפור עד שחור, ואפילו בורדו וטורקיז.

אבל עצמו את העיניים ודמיינו דלת כניסה בכתום. נסו לתאר בשלב השני את הפרטים האחרים בבית, איך נראית רחבה המובילה מהחוץ פנימה אל הבית, איך נראה ריהוט הפנים, מי הדיירים בבית הזה - נסו... ובאן יש לכם נושא נוסף לחשוב עליו... מי שוכר את שירותיה של עדי קליין. ס

טודיו דולו הממוקם באיזור העמק מכנס אליו לקוחות בעלי קווי זיהוי לא שגרתיים, אותם אלה שגרים בחול וצריכים למסור את ניהול התכנון למישהו שיטפל בכל סבך הפרטים, ולצידם אלה שמתמסרים לעצה ייחודית לעשות דלת כניסה לבית בכתום.

דלתות כניסה בצפון יש הרבה, לא מעט מגיעים אלינו לוריאציה, רובם מפה לאוזן. דלת הכניסה הכתומה שייצרנו בטל-אל אחת במינה.

דלת נוספת בטל-אל מקסימה אף היא נושקת על נוף מטריף חושים עם גינת ירק ושייכת לאומן הזכוכית שימעלה פלג. מה יש בהן בדלתות כניסה בצפון הארץ?

התשובה היא פשוטה - אנשים. רואים את זה ברגע הפנייה הראשונה, רואים את הניקיון והפשטות, רואים את זה על בחירת הדלתות בטעם בפרטים ואפילו במהירות הבחירה, רואים את זה באנרגיה של האנשים, משהו עם טיפה יותר נחת, משהו עם ערך מוסף.

הם הרי לא הגיעו מפרסום בעיתון - הם שמעו או ראו אותנו בבתים אחרים, והבינו את שפת העיצוב בדלתות שלנו, את האיכות ואת היתרון היחסי של דלת כניסה מעוצבת תוצרת וריאציה לפתח הבית שלהם, למרות המרחק הגיאוגרפי - יש להם בטחון בנו, ואנו משיבים להם בשירות וייעוץ מקצועי מן השורה הראשונה.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם