השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דוגמאות לדלתות פנים

דלתות פנים לבית נבחרות לפי איפיון הבית ועיצובו ולפי איכותן. בבית חדש הנבנה יש כמה וכמה דלתות פנים. הן קיימות במפלס המגורים או האירוח בשירותי האורחים או המזווה, הן דלתות לחדרים בהן אנו משתכנים, הן דלתות למשרד למי שקבע לו אופציה נוספת לנהל את חייו העיסקיים בתוך הבית , והן דלתות לחדרי רחצה, אחד הנושאים שעליהם יש לתת את הדעת מבחינת עמידות ללחות, מים, וחומרי ניקוי.

דלתות פנים מעוצבות יכולות להיות עדינות או בעלות נוכחות מלאה ומרשימה. עיצובן של דלתות כניסה של וריאציה מדגם LINA-4 הן מחורצות בעדינות יתרה, כמעט ללא בולטות מיוחדת. היתרון בעיצוב בעידון יתר כמו בתמונה שנוכל להתבונן שברקע יש כמה דלתות גם יחד, קרובות או צמודות, ויחד עם זאת יש מידה אלגנטית של ניקיון עיצובי, חף מרעש בעיניים ואחד הארגומנטים המשמעותיים - עיצוב יפה לאורך זמן.

אפרופו- אורך זמן ככל שעניינינו דלתות פנים אשר ישמשו אתכם לשנים דלתות וריאציה עמידות והאחריות על עמידותן היא ברמה הגבוהה ביותר בישראל. אנו מאמינים במוצר ומעניקים 8 שנות אחריות.

פתרונות יצירתיים בדלתות פנים

תוכלו למצוא המון פתרונות אצלנו בקטלוג הראשי למשל דלתות פנים פולימר מלא דגם NOVA , הן דלתות חלקות. הניטרליות במראה שלהן מאפשר תמרון לפתחים לא שגרתיים.

דלתות לעליות גג אשר אנו זקוקים לזהות עיצובית או דלתות שיבודדו את החלל טוב יותר - הפתרון הוא דלתות פנים מעוצבות של וריאציה.

עליית הגג בבית הזה היא פינת עבודה עם כורסא להמתנה ופינה לקריאת עיתונים. ממול פינת העבודה יציאה לחלל גג הרעפים שנסגר ובודד היטב , במרכז הפתח כאמור דלת פנים פולימר של וריאציה כולל גימור מלא למשקוף ידיות מעוצבות וטריקה מגנטית.

ביחידת ההורים משתקפות להן כמה וכמה דלתות פנים וחוץ. אל המרפסת הקטנה עד כדי מתיקות יוצאים דרך דלתות אלומיניום שקופות פתח חצוי לשתי כנפיים מעדן את המראה, מעקה ברזל אומנותי אם כי לא עמוס מעטר את המרפסת, 2 כסאות ישיבה מינימליסטים עם שולחן קפה מאפשר את ההתעוררות הכי קסומה.

בתוך חדר ההורים דלתות פנים לחדר הרחצה , דלת פנים לחדר ארונות , דלת פנים מעוצבת לכניסה לחדר , וכשאתה פותח את הדלת הזו אתה יוצא לרחבת חדרים עטופה בדלתות דקורטיביות , לבנות כשלג.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם