השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות מעוצבות מהעולם

הדלתות בכניסה לחצרות ברובע הפלקה אחד האיזורים הטובים והיפים ביותר לחוות לחקור ולטעום את ההווי של אתונה הארכטקטורה והתרבות היוונית.

מבואות כניסה בצבעים שונים ירוק, כחול, לבן ואדום, דלתות מעוצבות בפרזולי ברזל אמיתיים של פעם, סמטאות צרות יפואיות משהו, טיח מיושן שרואים שטופל כבר הרבה פעמים לפי המקרם שלו. לצד זה שילוב בין ארכיטקטורה עתיקה ומבנים היסטוריים לעתיקות וארכיאולוגיה ובעידן הזה שיפצו והכינו את האיזור לקליטה של תיירות, מבנים ישנים הפכו לחנויות אופנה ומזכרות ובעיקר מסעדות וברים שוקקים.

דלתות כניסה לבית, לחצר ברובע הפלאקה 

עבורינו רובע הפלאקה הוא מקום טוב לשיטוט תיירותי מחד , ובחיפוש רעיונות עיצוביים לדלתות מאידך. . 

נהר הקופורלו שוצף וזורם לו למרגלות הרי הטאורוס הגבוהים , פסגות של הרים ,יערות עצי אורן עבים ותמירים. נוף ציורי כפרי אמיתי ובתולי , מאפיית לחם על פחמים , וחקלאים מתניידים עם חמור ועגלה. מקום  לא מתוייר ורחוק ממוטיבים מודרניים ,אוויר צלול ונקי , קור שלגים , ניחוחות פריחת העצים , בתים ישנים מאוד נטולי גינוני עיצוב , משהו אמיתי עם חלונות, דלתות כניסה, שטיחים וכסאות של פעם.  מציאות ציורית שהיינו בה וחווינו אותה לצד ארוחת בשרים וירקות שטעמם כגן עדן. 

דלתות כניסה לבית בכפר על הרי הטאורוס  

למוסקבה הייתה נסיעה מקרית למדי. הכרך הענק , אפרורי הזה – למרות שנפתח למערב ניכרים בו סגירות ואפרוריות. קשה לראות שם אלמנטים ארכיטקטוניים מעניינים שהווי רחוב עממי כללי. למעט מבני ציבור לא ראינו דלתות כניסה מעוצבות רבות. שימוש רב בעץ שרואים עליו את סימני הזמן.

התערוכה  הדו שנתי בקלן גרמניה מביאה את מיטב היצרנים באירופה שמביאים בשורות טכניות עיצוביות למרחב ענק אחד. שלושה ימים מלאים מבקר עד ערב לר מספיקים לראות היטב את הכל. יחד עם זאת לצאת למרחב העירוני ולראות בתים , דלתות כניסה , אורח חיים , זה מעניין ומעשיר בנוסף למטרה במקורית.בתכרועה דלתות כניסה לבית לצד שערי ברזל , דלתות למוסכי החניה לצד דלתות ענקיות עם ראש משולש. דלתות מעץ , מדף , ברזל , פלדה , אלומיניום PVC , ועוד.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם