השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות חוץ מעוצבות

דלתות חוץ מעניקות הגדרה עיצובית לכל הבית. דלתות כניסה מעוצבות של וריאציה יכולות להיות דלתות חוץ מרשימות, מגדירות, ועמידות. בניגוד לדלתות עץ שסובלות בתנאי חוץ במיוחד בארץ שלנו. ראו את התמונה התחתונה להבין מה קורה לעץ ומה קורה למראה חוץ הבית כשדלת מקבלת בלאי.

דלתות חוץ מעניקות רקמה דקה לכאורה של מגע ומראה - אבל הן משפיעות דרמטית על כלל הבית.
דלתות כניסה לחוץ הבית מעשה ידי וריאציה - יש בהן תחושות והבנות עיצוביות והן עמידות לשנים רבות ,מעבר ליכולת שלהן להעניק בטחון כמו דלת בטחון איכותית הן יכניסו אור - דבר שמכניס הבייתה משמעות , וצבע.

בבית של ליאת בכפר סבא עשינו את השינוי המיוחל. מעצבים את חוץ הבית בכוחות עצמכם, צריך שתדעו לשלב את הפריטים אל דלתות כניסה הנכונות.

מחלפים את  דלתות החדרים והכניסה כחלק בלתי נפרד של תהליך העיצוב של הבית, יש חשיבות לדלתות חוץ מעוצבות ,שכן הן המעניקות את גולת הכותרת של הדיזיין של הבית

המבקרים המגיעים אל חזית החיצונית של הבית שלכם, עוברים דרך השביל במעלה מדרגות העץ, סוג של לובי המוביל אותם אל איזור הכניסה החיצונית רגע לפני שנפגשים בדלתות הכניסה של וריאציה.
משקיעים כיום רבות בעיצוב סביבת הכניסה והדלתות, בצמחייה מושקעת ופריטי נוי מיוחדים לחוץ הבית.

גם הצילומים של דלתות ובתים בוריאציה מתייחסים למה שמתרחש בהיקף הדלת ואופן הצגתם נותן רעיונות, ועוזר לכם לדמיין איך זה תיראה דלת חוץ בכניסה בעיצוב ההיקפי המתאים לכם.

במרכז הארץ במושב חמד, בהרחבה הנבנית ממש בתחילת הפרוייקט. ציבור שרובו המכריע ביקר בוריאציה, מעדיף דלתות מעוצבות שלנו, והמוצרים קולעים לטעמו.
הציבור בעיקרו מהמגזר הדתי-לאומי החל את הנהירה לוריאציה בעיקר מהמלצות, חלק מהם מכירים לקוחות שלנו מאלקנה וקדומים, חלק למדו ביחד עם אחרים או שירתו יחד ועוד…
דלתות כניסה שלנו הן דלתות חוץ העשויות בסטנדרט הגבוה ביותר של חומרים תהליכים וביצוע- ומכאן גם הלקוחות מגיעים מפה לאוזן.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם