השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות פנים וריאציה

יש מקום אחד שאתם חייבים לבקר בו לפני שאתם בוחרים אילו דלתות פנים לקנות לבית.

בכל חברה העוסקת בייצור ושיווק דלתות כניסה, תוכלו לראות מגוון רחב של דלתות המיועדות לפנים הבית, בסגנונות עיצוב רבים ובמבחר גוונים. עם זאת, הפן העיצובי הוא חשוב אך אינו הקריטריון היחיד לפיו יש לבחור דלתות וישנם שיקולים נוספים כגון איכות הדלתות, רמת המקצועיות של החברה וחומרי הגלם בהם משתמשים בתהליך הייצור. לפני שאתם מקבלים החלטה אילו דלתות לקנות, כדאי לבוא להתרשם מדלתות הפנים של וריאציה.

וריאציה – הבית שלכם לדלתות פנים

וריאציה היא חברה המציעה קונספט ייחודי לדלתות. החברה מקפידה על תהליך ייצור איכותי וכל המוצרים נבדקו וקיבלו את אישור תו התקן הישראלי. כמו כן, צוות העובדים של החברה מאופיין בתודעת שירות גבוהה ואתם תרגישו את זה כבר מהפגישה הראשונה בביתכם ולאורך כל הדרך ועד להתקנת הדלתות.

אך מעל הכל, הייחודיות בוריאציה אלו הדלתות עצמן. בכל דגם אנו משקיעים את כל הלב ומוודאים שהתוצר יהיה ברמה גבוהה ומעוצב בסטנדרטים גבוהים, ללא פשרה על חומרי הגלם. דלתות הפנים שלנו עשויות מפולימר מלא עם תוספים והן ידועות בזכות התכונות הייחודיות שלהן.

דלתות הפנים של וריאציה – תכונות

כשאתם רוכשים דלתות של וריאציה אתם יודעים שהן יהיו בעלות התכונות הבאות:

● משקופים עבים אשר עשויים מחומרי גלם משובחים.
● עמידות בפני שחיקה ומים.
● יציבות וחוזק.
● בידוד אקוסטי טוב.
● מנגנון פתיחה וסגירה נוח, קל ושקט.
● בטיחות על פי דרישות התקן הישראלי.
● ציפוי איכותי השומר על מראה הדלת לאורך שנים.
● שילוב אידיאלי בין פונקציונליות לעיצוב מרהיב ביופיו.
● פרזול איכותי רמת גימור גבוהה.

אלו יתרונות נוספים יש לרכישת דלתות הפנים של וריאציה?

וריאציה מאמינה ביחס אישי לכל לקוח וזה בא לידי ביטוי לא רק ביחס שתקבלו, אלא גם בעיצוב הדלתות. כאן תוכלו להזמין דלתות בעיצוב מיוחד ובהתאמה מלאה למה שאתם מחפשים.

קולקציית הדלתות שלנו מגוונות ומעוצבות במבחר סגנונות: פשוט, כפרי, מודרני וגם בסגנון אלגנטי ויוקרתי, כך שכל אחד יכול למצוא את הדלתות שהוא אוהב ושישתלבו בצורה הטובה ביותר בעיצוב הבית.

כמו כן, תהליך הרכישה כולו מבוצע בצורה מקצועית וכולל מדידה מדויקת בבית הלקוח והתקנה על ידי מתקין מיומן השייך לצוות החברה.

מעוניינים להחליף את דלתות פנים בבית? אנו מזמינים אתכם להתרשם מהדגמים הייחודיים שלנו באתר ובאולם התצוגה הרחב.

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם