השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלת כניסה בעיצוב פרח החיים

דלתות  כניסה בעיצוב עם משמעות מיסטית , דלת פרח החיים. פרח החיים זו הוא סקיצה גיאומטרית של מעגלים, החוזרים על עצמן ושזורים אלו באלו, כך שנוצר מחזור של החיים מהזרע לעץ ועד לפרח שיצמיח שוב את הזרע, מן פקעת אשר ממנה פורחים ומתפתחים החיים במעגלים סימטריים מושלמים של הוויה קדושה.

סמל זה התגלה בהרבה ממצאים ארכיאולוגים אשר התגלו מתקופות עתיקות ובאיזורים שונים. לפרח החיים משמעות סמלית ובמידה מסויימת מקודשת של גיאומטריה עם כח אמונה גם יחד במיסטיקה האלמנט מכיל תיאור עתיק של יסודות המרחב והזמן.

השילוב הגיאומטרי הזה יוצר בעזרת הצורות הגיאומטריות שבו, סימנים הנחשבים למקודשים בדתות ובתנועות רוחניות. לדוגמא: מגן דוד- צורה גיאומטרית מושלמת עם משמעות דתית ורוחנית עמוקה, או צורות ספירלה המתאימות לסדרת פיבונצ'י.

יש ציבור רחב שמאמין כי פרח החיים הוא סוג של ביטוי חזותי למארג החיים בין כל היצורים עלי אדמות ולצד זה טומן בחובו קודים של פרטי מידע בסיסי ויסודי הטמון בכל אחד ואחד מהם.

לפרח החיים נקשרות  אמונות רוחניות רבות. דלת כניסה של שי יעקובי עם עיצוב פרח החיים יוצרת חיבור של מעגלים, וכאשר מחברים את נקודות המעגלים מלמעלה למטה, מקבלים את עץ החיים מן הקבלה.

זו צורה אוניברסלית נעימה לעין ,עתיקה וחדשנית גם יחד, לא משתייכת לשום מקום, קבוצה או דת ספציפית ועם זאת היא חלק מכל הקיים.

שי לקוח שהבין מיד את הפוטנציאל הגלום בעיצוב דלת כניסה לבית שלו, בעצמו – ניגש אל המוטיב הרוחני הזה , הביא אותן אלינו לוריאציה דלתות כתצורה גולמית – והעניין היה איך לממש דלת כניסה עם מוטיב כזה באופן עיצובי שיש בו איזון  והרי יש יותר מדרך אחת לעצב דלת כניסה עם מוטיב כזה או אחר.

 

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם