לקוחות מרוצים
אנו בוריאציה גורסים שאם כבר עבדנו קשה כל כך בשלבי העבודה הרבים- אז שהלקוח יהיה מרוצה. בד”כ כל ארגון נמשך לטפל בלקוחות שעכשיו הם על הפרק, וכרגע צריכים את דלתות כניסה שלהם. כל ריכוז המאמצים מופנה להזמנות וביצוע. כבר בתחילת דרכינו מינינו איש שירות שיהיה זמין לטפל בשירות לקוחות לאחר התקנה. מאחר ומוצרי וריאציה מאוד מיוחדים ודורשים זמן טיפול רב מדלתות כניסה סטנדרטיות- האסטרטגיה הזו הוכיחה את עצמה.
אנו מתקרבים לחגוג בר מצווה , 13 שנות פעילות ומעלה- ולצורך כך התחלנו במסע צילומים של עבודות ותיקות. שקלנו אם לפנות ללקוחות עם הרבה ותק אצלינו. עד הטלפון הראשון שבו קיבלנו קבלת פנים כזו חמימה ולאחר הרבה שנים. המסע יוצא לדרך עם עשרות (כן, גם אנו הופתענו…..) לקוחות שמאוד רוצים שנצלם אצלם, גם צילומי וידאו, וגם מוכנים להתראיין ולהחמיא. חברת ההפקה כבר תעשה מזה את הדברים הנכונים.
לקוחות לא מרוצים יש בכל ארגון. לנו בוריאציה היו מספר מקרים כאלה. מתברר שהתנהגותינו ההוגנת והמאמץ שניכר בחתירה לפתרון טוב היו לטובתינו, וכאשר אבק הבניה והשיפוץ דעך….הבינו הלקוחות שהם היו בידיים טובות ישרות דרך והוגנות. לימים חזרו אלינו כמה כאלה עם חברים וזה מרגש שבעתיים !!!