העולם הטכנולוגי מזמן לנו יכולות דמיוניות כצרכנים ואנו בחברת וריאציה רוצים לספר לכם איך אתם יכולים לאמץ יכולת כזו וליצור חווית קניה מיוחדת. הסיפור שלנו מתחיל בשיחת טלפון עם התעניינות אמיתית לגבי איך מתבצעת החלפת דלת לבית שבו לא מתקיים שיפוץ וזו הפעולה היחידה – או כמו שתיארנו זאת – "ניתוח פלסטי".
גיל ומרתה קיבלו בשתי שיחות טלפון פרטים על מאפייני המוצר, על האיכויות בייצור, על מרכיב הזיגוג והמיגון וכללית על דרך הפעולה. השיחה כללה גם הגדרות של מחירים לדלתות וריאציה.
לאחר השיחה השניה וברגע שראינו שיש עניין בפעולה, ביקשנו מגיל ומרתה לצלם את פתח ביתם מבחוץ ומבפנים ולשלוח לנו במייל. הפעולה הזו מאפשרת לנו לתת מידע מדויק יותר וגם לומר אם יש מגבלות ביצועיות ועל ידי כך להתאים את הציפיות מהתמונות באתר החברה למציאות בשטח.
אחד מהפרטים שלמדנו הוא לספר ללקוחות הספציפיים הללו כי לאחר התקנת וריאציה הם יצטרכו לבצע תיקון במרצפת הימנית והשמאלית. למשמע המידע הזה כמעט ונוצרה מגבלה חדשה אולם מעט תושיה והלקוחות מצאו מרצפות זהות וניתן היה להמשיך בתהליך.
יתרה מכך – מה שנשמע כאילו מגבלה הפך להיות לעניין עם ערך חשוב מאוד כי הגדרנו אותו מראש, גיל ומרתה חשו שיש לנו ניסיון רב שמונח כאן לפניהם. רק רגע, עוד סוגייה עולה. גיל ומרתה גרים בלהבים והם ביקשו לקבל המלצות והם קיבלו פרטים של לקוחות ותיקים מלהבים בבתיהם ביצענו עבודה דומה מאוד.
הביקור בביתם היה נעים מאוד וענייני, והתמקד בטכניקות הביצוע וירידה לפרטים קטנים ומדוייקים. גיל ומרתה יסודיים וביקרו בבתים בהם עשינו עבודות, ואם חשבנו שעד כאן הטכנולוגיה היתה בשירותינו, תתפלאו לראות עד לאן ניתן ליהנות ממנה.
החלפת דלתות כניסה מעוצבות לבית הופכות להיות חוויה אינטראקטיבית, שבה הלקוח שותף פעיל. לנו זה לא כאב ראש כי אז הלקוח שותף מלא לפרטים והוא מגיע לשלב הביצועי בשל בדיוק במידה הנכונה. אז אין מה להתפלא שלקוחות אוהבים את מה שוריאציה מציעה.
בשלב הבא לאחר ההזמנה ביצעו הלקוחות הדמייה במחשב של ביתם לאחר הביצוע, ויחד ביצענו תיקונים לציפיות איך ייראה הבית. כל אחד והיכולת שלו עם החיבור הטכנולוגי, ויש לקוחות שמסתייעים בנו בסקיצה ידנית ממחישה ואיכותית, והחשוב מכל שהכל יתאים ושנהיה מרוצים.