המאמר הבא הוא הבהרה. חברת עיצוב ודלת מקיבוץ מעגן וכן עיצוב ודלת מבית שמש אינם משווקים דלתות מתוצרת וריאציה. עיצוב ודלת מקיבוץ מעגן היה בעבר משווק של דלתות וריאציה, אבל לא עוד.

באתר של עיצוב ודלת ממעגן, מוצגות דלתות מעוצבות, חלקן מייצור החברה וחלק מרכישה מיצרנים אחרים, לרבות דלתות שבעבר נרכשו מווריאציה. עיצוב ודלת בית שמש מעולם לא היה משווק דלתות וריאציה והוא גם לא מציג את עצמו ככזה. באתר של עיצוב ודלת בית שמש אין דלתות שנרכשו בעבר מווריאציה בכלל.

ההסכם בעניין שיווק דלתות וריאציה על ידי רוני עיצוב ודלת מעגן הגיע לסיומו. כיום, עיצוב ודלת ממעגן משווק מגוון חברות ביניהן אלידור דלתות מחיפה, דור דיזיין מבית שאן, אך לא את וריאציה. לעיצוב ודלת יש יכולת לייצר דלתות באופן עצמי, יש יכולת לרכוש אביזרים, ידיות וכו', הזהים לדלתות וריאציה - היכולת קיימת ולגיטימית. לא לגיטימי יהיה להציג דלתות בשם דלתות וריאציה. הדלתות יכולות להיות דומות, זולות יותר אולי, אך לא דלתות וריאציה מקוריות.

רוני אסייג מעיצוב ודלת במעגן, בחור כארז, שימש כנציג וריאציה ב-5 השנים האחרונות. במקביל לפרישתו של דני אחיו, בתחילת 2012 החלו גם המגעים לסיום הקשר בין וריאציה לעיצוב ודלת מעגן. באוקטובר 2012 הסתיימה סופית הפעילות. נציין כי עיצוב ודלת מחויבים למתן שירות לכל דלתות וריאציה שהותקנו עד היום על ידם - וריאציה תגבה את השירות ללקוחות אלה לשנים הקרובות. (לגיבוי ומידע נוסף – 1-700-700-679).

עוד נציין כי עיצוב ודלת מבית שמש מעולם לא הייתה משווקת של דלתות וריאציה. יובל מעיצוב ודלת רוכש אביזרים, פרזולים וידיות ומייצר דלתות בדרכו. הוא נותן ללקוחותיו מוצר דומה, אך לא מדובר בדלת מתוצרת ובסטנדרטים של וריאציה. העבודה על הדלתות היא עבודה עצמית של עיצוב ודלת בית שמש. באתר של עיצוב ודלת מבית שמש מתהדרים בכך שהן הזולות ביותר – זו בהחלט אפשרות ששווה בדיקה למחיר מול האיכות ועיצוב.