השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

דלתות כניסה

דלתות כניסה מרהיבות ואיכותיות במיוחד - מבית וריאציה

וריאציה הינה חברה לייצור, עיצוב והתקנת דלתות כניסה בהתאמה אישית, והיא בעלת ניסיון עתיר ידע של למעלה מ 30 שנה בתחום.

החברה מבצעת תכנון פרטני ומגשימה את דלת החלומות אותה הלקוח ראה בחזונו. במרוצת השנים החברה פיתחה שלל קולקציות אופנתיות ומרהיבות מהעשירות ביותר בישראל של דלתות כניסה מעוצבות, זאת תוך שילוב אלמנטים ייחודיים לה.

דלתות מפלדה לבתים, אולמות ועסקים, המיוצרות בטכנולוגיה המתקדמת והחדישה ביותר בתעשיית העיצוב תקבלנה את הפרס החשוב מכל - את בחירת הלקוחות''פרס העיצוב'' הזה הוא היוקרתי, ביותר שכן הצבעה בידיים ובעיקר בכיס היא אומנות יוצרת, המשתלבת וניתנת לייצור פרטני אישי וייחודי. כיאה למוטו של וריאציה, כמו גם לייצור המוני. חיתוך בלייזר של צורות גיאומטריות א-סימטריות, מעניקות אשליה של עומק תלת ממדי, אלמנט מושך את העין.

קולקציית דלתות כניסה מעוצבות של חברת וריאציה כפי שמוצגת באתר, היא החיבור העדכני ביותר לעולם העיצוב של בתים ובניינים, באמצעות אומנות גרפית של שרטוטים וחיתוכים מקצועיים בפלדה עבה ודקה כאחד. 

בין הפיתוחים המיוחדים של החברה תוכלו למצוא וריאציות מיוחדות בשילוב מסגרות אלומיניום ייחודיות, משקוף אפס המאפשר מישור אחיד כמעט לחלוטין בין הדלת למשקוף. וריאציה של דלתות כניסה עם חלון נפתח, סורג ורשת נגד חרקים, ידיות מיוחדות בייצויר עצמי עם מראה יוקרתי המעצים את רמת העיצוב של הדלת.

דלתות כניסה בטיחותיות, בהתאמה ובעיצוב אישי

אם אתם מחפשים דלת כניסה לבית שלכם בעיצוב מקורי, עם ליטוף ייחודי ובגימור עדין, דלת חזקה ועוצמתית שתשמור על הבטחון שלכם. דלת כניסה שתשאר איתכם לשנים רבות מאוד - עמידה לבלאי, ויעילה מבחינת בידוד התרמי והקור.

חברת וריאציה מייצרת דלתות כניסה לבית העשויות מתכת בסגנון פלדלת תוך אפשרוית לשילוב זיגוג זכוכית, או חלון קבוע עם סורג מעוצב בחיתוך לייזר צבוע בתנור, או למשל דלת עם חיפוי HPL במראה המדמה שיש או גרניט פורצלן.

החברה גם משלבת דלתות עם חיפוי גרניט מדוקק, את החיפויים השונים ניתן להמשיך לקיר מסביב לדלת אם זו דלת קו אפס מאלומיניום ועוד שלל אפשרויות אין סופיות.

דלתות כניסה בטיחותיות, בהתאמה ובעיצוב אישי
  • דלת כניסה משקוף אפס WS
    דלת כניסה משקוף אפס WS
  • דלת כניסה יוקרתית דגם PINT
    דלת כניסה יוקרתית דגם PINT
  • דלת כניסה משקוף אפס NATALY
    דלת כניסה משקוף אפס NATALY

דלתות כניסה לבית מפלדה רב בריח

חברת וריאציה היא מהראשונות לעצב דלתות כניסה מפלדה רב בריח כבר יותר מ  - 15 שנה. החברה מעניקה כיום פתרון מיגון לכניסה לבית מפלדה לבניה פרטית וגם לפרויקטים קבלניים.

הקידמה הטכנולוגית מאפשרת לייצר דלת כניסה לבית מברזל שתראה כפריט אומנות כמו איור על גבי אריחים חלולים מפלדה אשר בגבה זכוכית, פלדה שזה עתה נחתכה בלייזר כמו שסכין עובר דרך מים.  שלל הפיתוחים העיצוביים של החברה הפכו לשם דבר בשוק הדלתות הישראלי.

שיתוף פעולה הפורה שלנו עם מעצבי בתים

מה שהוביל לכך שאדריכלים ומעצבי פנים מובילים עובדים עם החברה במיוחד כאשר הם מבקשים להעניק ללקוחות שלהם את המוצר היפה ביותר ואת איכות השירות המוכרת של חברת וריאציה. חברת וריאציה דואגת לטבל את כל הטוב הזה בצוות ביצועי מהדרגה הראשונה בישראל המעניק לכם ביצוע מהלב ודואג להגשים עבור הלקוחות דלת כניסה מהחלומות שהם מבקשים.

ליווי מלא וצמוד עד לסיום ההתקנה ואף יותר

אם כל הדגמים שנתקלתם בהם בחברות דלתות כניסה לבית שגרתיות אינם מספקים, ואתם רוצים לבצע מהלך בכניסה לבית עם ערך משמעותי - אנחנו  ממליצים להסתייע בנו בבחירת דלת כניסה. 

בחירה בדלתות וריאציה תהיה בחירה נבונה. אנחנו נלווה אתכם בתכנון, במדידה וביצוע. כמו כן נלווה את המעצב או האדריכל שלכם בעצות זהב ואת אותו ליווי יקבל גם הקבלן המבצע שלכם או המפקח עד קו הגמר.

אנחנו מעצבים דלת כניסה לבית בהשראתם ולפי הבקשות שלכם

עיצוב דלת כניסה הוא תהליך מתפתח בהדרגתיות בהתאם לעיצוב הכללי של הבית שלכם.

אנחנו מתאימים את צבע הדלת לגוונים של צבעי הבית, לסגנון העיצוב. אנחנו משלבים את זה עם הבקשות שלכם, מה אתם רוצים ואיך אתם רוצים שהבית שלכם יראה.

דלתות כניסה יקרתיות הן משהו שהעין קולטת למרחוק. הן משלבות כמה פרטים כובשים את המבט ומרתקים את המתבונן בהן כדי להבין את מהות העיצוב יוצא הדופן, העוצמתיות משדרת יוקרה.

 

פרויקטים קבלניים

בנייני מגורים בתל אביב, פרוייקט של 22 קוטג'ים בהרחבה של קיבוץ גליל-ים, שהפך לסיפור הצלחה מסחרר, בו הותקנו 8 דגמים שונים, קסומים ויפים ללקוחות, כל אחד לפי תקציב וטעם אישי. 

ההרחבה ברמת הכובש ובמגל

פרוייקט של בניין מגורים בכפר סבא בר-אילן פינת רחל המשוררת

פרוייקט ברחוב מרגוזה בתל אביב (בניין לשימור)

⇔ בניין לשימור בחיפה

...אלה רק חלק מהפרוייקטים שהולכים ומתרבים.

דלתות כניסה מעוצבות בהתאמה אישית
דלת כניסה כנף אחת

דלתות כניסה חד כנפיות מיוצרות מפלדה ומעוצבות ע"י וריאציה. ישנן דלתות אשר משולב בהן חלון מעוצב עם סורג חיצוני. חלון זה עשוי מערכת פרופילים היקפיים החובקים זכוכית מחוסמת או טריפלקס, וחובקים סורג ברזל עבה, מאסיבי ומעוצב.

דלת כניסה כנף אחת

המאפיינים של דלתות כנף אחת

דלתות וריאציה מייצרים דלתות מפלדה בכנף אחת עד רוחב פתח 120 ס"מ לכנף 108 ס"מ וכן עד גובה 250 ס"מ לדלת ולמשקוף. עד פתח 135 ס"מ רוחב – ועד 300 ס"מ גובה – מאלומיניום.

חסכון במשקל מעל 30% כמו עם הנחתת מומנט הטריקה של הדלת יוצר איזון שימושי, ועומס נכון על צירי הדלת באופן הזה.

דלת פלדה סטנדרטית כנף אחת, זו במימדים של דלת בבניין קומות מייצרים במידות פתח סטנדרטי 100 ס"מ רוחב, ו- 210 ס"מ גובה. דלתות סטנדרטיות כאלה מיוצרת בייצור המוני ע"י ציוד אוטומטי ברובו, עם מעט מאוד מגע יד אדם, וללא ירידה לפרטים או התייחסות עיצובית. הן חסרות זהות עיצובית, הן חסרות נשמה והן נועדו לצרכים של קבלנים או לתחום המוסדי, לשיקולים מסחריים בעיקר.

לעומת זאת דלתות כנף אחת מעוצבות מיוצרות בשילוב בתהליך ידני. תוך ירידה לפרטים משהמזמין קובע, וככל שישנם פרטים אשר המזמין יכול להשפיע עליהם כך דלתות כאלה גמישות מבחינת הייצור, ועצם הגמישות מציבה אותן ברף מחיר גבוה יותר בהרבה. דלתות מעוצבות לבית בכנף אחת עוברות תהליך ארוך וקפדני של חיתוך, כיפוף, חיבור והדבקה, חיבור חלון וסורג, גילוון צביעה גומיות איטום, מילוי בידוד, אריזה והתקנה. 

 

3 סוגי דלתות כניסה

  1. דלת חד כנפית - מתאימה לפתח בניה עד 120 ס"מ רוחב
  2. דלת וחצי - מתאימה לפתח בניה רוחב 140 - 170 ס"מ, גובה 250 ס"מ.
  3. דלת דו כנפית מפלדה - לפתח בניה 185 - 220 ס"מ עד גובה 250 ס"מ ומעל זאת. דלת כניסה דו כנפית מאלומיניום נכון לייצור מרוחב 200 ס"מ עד 235 ס"מ ועד גובה 300 ס"מ .

דלתות כניסה כנף וחצי מפלדה ואלומיניום

דלתות כניסה כנף וחצי מאלומיניום מגיעות ברוחב פתח עד 160X300 ס"מ. דלתות אלומיניום קלות במשקלן מעל 30% מאלה העשויות פלדה. הקטנת משקל הדלת והקטנת מנוף הטריקה יוצרת איזון לדלת ויכולת להשתמש בה לזמן רב. אצלינו ניתן לעצב כל דגם דלת בוריאציה כדלת וחצי.

3 סוגי דלתות כניסה

דלת כניסה דו כנפית

  • דלת כניסה דגם GLR מאירהדלת כניסה דגם GLR מאירה
  • דלת כניסה עם חלון צרפתידלת כניסה עם חלון צרפתי
  • דלת כניסה דו כנפית דגם AV GLRדלת כניסה דו כנפית דגם AV GLR
  • דגם כניסה דו כנפית דגם GLR דגם כניסה דו כנפית דגם GLR
  • דלת דו כנפית דגם GLR רחלידלת דו כנפית דגם GLR רחלי
  • דלת כניסה דו כנפית דגם GLRדלת כניסה דו כנפית דגם GLR

שאלות נפוצות

מהם הסוגים של דלתות כניסה לבית?

קיימים שני סוגים עיקריים של דלתות כניסה לבית: דלתות פלדה ודלתות עץ. לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה כמובן, עליך להיות מודע לשניהם ולהחליט על פי דרישות האבטחה והסגנון האישי איזו דלת כניסה הכי מתאימה לך.

דלתות כניסה מפלדה:

יתרונות: עמידות וחזקות, מספקות רמה גבוהה של אבטחה, קלות לתחזוקה ואינן דורשות צביעה באופן תקופתי.
חסרונות: עלותן גבוהה יחסית ויכולות להיות קרות בחורף.
 

דלתות כניסה מעץ:

 
יתרונות: מעניקות מראה חמים ואינטימי, נותנות אווירה טבעית לכניסה, יש להן תרומה גבוהה לעצמה ויכולות להישאר מבודדות טוב יותר.
חסרונות: דורשות תחזוקה תקופתית כמו צביעה או טיפוח עץ כדי לשמור על עמידות ומראה טוב על פני הזמן.
 
עמידות חיצונית בעייתית היא נקודת התורפה המרכזית של דלתות עץ, למרות היופי, החמימות, הטקסטורה, והרהב שהטבע מביא במוצרים מעץ. דלתות עץ איכותיות מחירן גבוה כפול ומעלה, וגם בהן אין בטחון לאריכות ימים.

 

מידה של רוחב דלת כניסה לבית פרטי מתחלקת לשלוש מידות עיקריות

גובה לדלת כניסה סטנדרטית הוא 2.15 מטר או 2.50 מטר 

3 מידות לדלת כניסה - רוחב:

1. דלת כניסה רגילה  - כנף אחת היא ברוחב של 1 - 1.20 מטר.

ב. דלת כניסה עם כנף וחצי -  רוחב של 1.35 - 1.55 מטר.

ג. דלת כניסה עם שתי כנפיים נפתחות -  1.80 - 2.15 מטר.

פעם היה סטנדרט דלת 90, לחליפין בבניין קומות מכינים פתחים סטנדרט, למרות שבניינים חדשים ומושקעים עושים דלתות רחבות וגבוהות יותר.. המימדים השתנו וכיום מקובל לעשות פתחי דלתות 100-120 ס"מ רוחב, והנורמה של גובה פתח מגיע ל-240 ס"מ.

וריאציה מסוגלת לייצר דלתות לפתח עד 300 ס"מ גובה בקפיצות מידה של 7 ס"מ לגוף הדלת, והתחתית מתכווננת לכל מידה בבית הלקוח.

ברוחב - לא ממליצים על רוחב לכנף אחת מעל 110 ס"מ למרות שאנו מייצרים לפתח 120 ס"מ, גם כאן כל 2 ס"מ אנו מייצרים דלת.

ובסוד כמוס אפשר גם דלתות רחבות יותר אבל בהתאמה טכנית מיוחדת.

מהם זמני האספקה ולוחות הזמנים?

זמני אספקה של משקוף בניה כ 21 ימי עבודה, כאשר המשקוף מסופק צבוע.

זמן אספקה לעיוור למשקוף אפס כ 10 ימי עבודה.

זמן אספקה לדלתות מעוצבות בין 45 - 60 יום.

תו תקן לדלתות כניסה

תו תקן מסמל את רמת הבטחון שהדלת מקנה. מכון התקנים יצר 4 תקנים לדלתות כניסה מדרגה 1 ל - 4 .

גל דרגת בטחון מסמלת את דרגת הקושי לפרוץ לדלת, מבחלינת אמצעים טכנולוגיים כולל הזמן שלוקח לפרוץ לכל דלת על פי האמצעים הבטיחותיים שהתקינו בדלת.

ביטחון הניתן בדלתות כניסה מעוצבות ובדלתות חוץ האחרון בבית נמדד לפי רמת המיגון, כמה זמן לפריצה, ובעיקר תחושת הביטחון של המשתמש.

כל דלתות וריאציה מכילות מערכת נעילה רב בריחית מתוחכמת, תוצרת "מולטילוק" המקורי, האמין ביותר שיש.

נעילות ברמת בטחון גבוהה יותר ניתן להשיג בחברות אחרות. אולם אלה דלתות עם דגש על ביטחון על חשבון העיצוב, בעוד דלתות מעוצבות וריאציה נותנות דגש על עיצוב לא פחות מביטחון.

הביטחון שלך בעיצוב שלנו יבוא לידי ביטוי בכך שנקשיב ולפי הצורך נתקין: 1. סורגי ברזל מעוצבים 2. זכוכיות בטחון נגד שבירה 3. מגן צילינדר נגד קידוח.

כמה זמן חברת וריאציה קיימת?

וריאציה בע"מ הוקמה בשנת 2003. אולם דלתות מעוצבות באופן הזה אם כי פחות חדשני – אנו מייצרים עוד קודם לכן. וריאציה החלה עם בית מלאכה קטן כמה עשרות מטרים בנווה נאמן בהוד השרון – וכיום הייצור והתצוגה חולשים על שטח מעל 1000 מ"ר.

אולם התצוגה במושב ירחיב, במרכז הארץ, קרוב לכביש 6 במקום שקט ופסטורלי, ללא בעיות חניה וכדומה.

מה המחיר של דלתות כניסה?

קשת רחבה מאוד של מחירים החל באלפי שקלים בודדים – ועולה כיד הדמיון והתקציב. מתחיל ומתחרה במחירי השוק ועולה ככל שהמפרט והחשק של הלקוח עולים.

כאשר מנצלים את היתרונות של וריאציה, מחיר המוצר עולה אולם לעיתים קרובות חוסכים במקום אחר (עבודת הקבלן למשל...), או חוסכים זמן ביצוע במקום 2-3 ימי ביצוע עוברים לביצוע ביום אחד ודוגמאות נוספות.

הכח לבחור נמצא בידיים שלכם!!!

האם לדלתות שלכם יש בידוד אקוסטי ותרמי?

דלתותהכניסה של וריאציה מלאות בחומרי הבידוד העמידים ביותר, צמר זכוכית וצמר סלעים. ניתן להזמין דלתות ברמת צפיפות מיוחדת לפי המלצת יועצי האקוסטיקה.

ככלל, דלתות חוץ ממלאים בכוורת קרטון ברמה הבסיסית, בקלקר, בפוליאורטן מוקצף, והמילוי הכי משמעותי זה צמר זכוכית או צמר סלעים.

לסוג המילוי יש משמעויות של עבידות החומר. למשל דלת עם פוליאורטן לא ניתנת לצביעה בתנור, וכן זה חומר מאוד מלכלך ומתנפח.

דלתות כניסה עם כוורת לא מבודדות, צמר זכוכית או צמר סלעים זה החומר המבודד ביותר, ושאינו מגביל בייצור.

מה מיוחד בדלתות כניסה שלכם?

1. האנשים ותרבות ההתנהלות - לאורך כל שדרת העובדים בחברה כולם מכוונים פתרון ללקוח עם ראיה צעד אחד קדימה, מקצועיות ושירותיות, ועבודה מהנשמה כאילו הם עובדים עבור בן משפחה.

2. החומרים - וריאציה משתמשת בחומרים, דבקים, צבעים, והשיטות הכי טובות והכי יקרות – כדי ליצור קווי גימור לדלתות מושלמות ועמידות לשנים. אנו מציעים פרזול גם בגימור פליז – דבר שלא ניתן בחברות אחרות, ואנו מאפשרים שינויים במוצר.

3. הטכנולוגיה - אנו מחדשים כל העת, פרופילי חלון, אטמים, מחברים, חיתוכי לייזר, ואביזרים ועיצובים והכל כדי להיות האופציה האיכותית ביותר עבורך בבחירת דלת חוץ. טכניקת ייצור מודולרית וחכמה, שפה עיצובית עדינה מאוד של פרופילי העיצוב, מחשבה על שימוש שנים קדימה, ומחשבה יחד עם הלקוח על יעדי השימוש והאביזרים הנכונים להלביש את הדלת.

4. הניסיון שלנו - מאז 2002 ועוד לפני בדלתות בכלל, והלקוחות המרוצים עושים לנו טוב.

5. מוצרים מודולאריים - כך שבעתיד כל פריט ניתן לשחזור וטיפול באופן חכם. זו אחת הסיבות שאדריכלים ומעצבים אוהבים לעבוד איתנו כי אנו יודעים לנתח את הצרכים של הדלת ושל המשתמש, ולחבר בניהם.

האם אתם עושים חיבור לבית חכם?

אכן , כן יחד עם נעילה חכמה ביומטרית או אחרת (אנו ממליצים על זו של מולטילוק) ובממשק הזה ניתן לקבל פונקציות נעילה חכמות על ידי טביעת אצבע, שלט רחוק, אפליקציה וקוד מספרי.

מהם שלבי ההתקנה של דלת הכניסה?

1. תכנון פתח נכון ומתאים לבית, ומתאים למידות דלתות אפשריות. לפתח כנף אחד 110X240 ס"מ זו מידה קלאסית של דלת מרשימה ויפה ומתאימה לכל עיצוב.
2. כאשר שלד בנוי עם פתח – מבצעים מדידות ואפיון סוג הדלת ובעיקר סוג המשקוף.
3. גמר – מיד עם תחילת עבודות הריצוף

מהם סוגי הזכוכית שאתם משלבים בדלתות?

הרבה דלתות מקבלות את העיצוב שלהן מהשילוב עם זיגוג ואלמנטים מברזל בחיתוך לייזר או בנפחות אומן.

את הזכוכיות בדלתות חוץ מעוצבות ניתן לקבל:

1. זכוכית מחוסמת – זכוכית שחוממה לטמפרטורה גבוהה, קיבלה דרגת קשיות גבוהה וכך היא תישבר רק בהפעלת כח גבוהה פי כמה מהמקור ביחס לשטח המופעל. אם יהיה שבר הזכוכית תתרסק לשברים קטנים מאוד.

2. זכוכית טריפלקס - זכוכית רבודה, שתי זכוכיות מודבקות בניהם עם יריעת חזקה ושקופה. ברגע של הפעלת כח רב, יהיה סדק באחד השכבות או בשתיהם. קשה מאוד להגיע למצב של שבר וחור בזכוכית גם אחרי הרבה מכות בזכוכית.

3. זכוכית בידודית - שתי שכבות של זכוכית ובניהן חלל אוויר או במילוי גז מיוחד. זה זכוכית מאסיבית שתפקידה הוא בידוד נטו. יש לה יותר חוזק שבירה כי יש 2 נקודות שבירה אבל הזכוכיות הקודמות נחשבות זכוכיות בטחון.

מגזין

עמידות ואטימות דלתות כניסה בחורף
עמידות ואטימות דלתות כניסה בחורף
איך הקיץ הישראלי משפיע על דלת הכניסה
איך הקיץ הישראלי משפיע על דלת הכניסה
MINIMAL – דלתות מעוצבות בקו אפס
MINIMAL – דלתות מעוצבות בקו אפס
דלתות קו אפס הטרנד החם היום
דלתות קו אפס הטרנד החם היום
אימייל
כתובת
מושב ירחיב ד.נ שרון תיכון
שעות פעילות
שעות פעילות:
ימים א'-ה' - 08:30-18:00, יום ו' - 08:30-13:00
דלתות וריאציה