השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

רונית אלמליח - עיצוב פנים

עיצוב פנים אצל רונית אלמליח הוא תהליך מרגש מחדש, מרענן ומעלה את איכות החיים .עיצוב פנים נוגע בפרטים הקטניםרונית אלמליח עיצוב פנים ביותר בחיי היום-יום של כל אחד מאיתנו ,בהרגלים , בחלומות , במראה ומגע. רונית כמעצבת ימעניקה מניסיונה ויכולתה לזקק ולתרגם את הצרכים והחלומות למציאות קורמת עור וגידים, או בלוקים , טיח , דלתות כניסה ומטבחים וחלונות - והכל בהרמוניה. רונית מעניקה ללקוחות:

  • אדריכלות פנים - תכנון נכון של חללים, זרימה בין חללים ,גדלים ומיקום של פתחים, פונקציונליות של המרחב ,ותכניות לפרטי העבודה: חשמל, אינסטלציה, בנייה וכו'.
  • בחירת חומרים לגמר - חיפוי וריצוף, פריטי נגרות, תכנון מטבחים, בחירת הצבעים, מרקמים, חלונות, דלתות פנים וכניסה, מסגרות, אביזרי תאורה עד הפרט הקטן אשר מייצב את האווירה.
  • ריהוט, אבזור והום סטיילינג - הקצפת שמעל עוגת העיצוב-המשלתם ביותר ללקוח , ובעל האפקוט המשמעותי ביותר בסגירת מעגל העיצוב הכולל. זוהי מלאכת המחשבת שהופכת חדר מרובע לארמון קטן, כשהפאזל מושלם הוא מעורר יצרים.
  • האהבה הגדולה של רונית לאסתטיקה, ליופי ולאמנות בשילוב כלים אקדמיים שחידדו את הרגישות והדיוק שלה בבחירת מינונים, חיבורי צבעים, שילוב צורות, ויצירת קומפוזיציה הרמונית. כל אלו מתבטאים היום בעבודת העיצוב שלה.רואים את זה על העבודות שלה בכלל , על דלתות וריאציה שנעשות יחד איתה , ועל הסיפוק של הלקוחות לאחר העבודה.

רונית אלמליחעיצוב פנים

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם