השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

מרב זהר עיצוב פנים הלבשת בית

דלתות כניסה קסומות בעצובה של מרב זהר לצד פרוייקט מקודש תרומה של עבודת תכנון ועיצוב חדר , ודלת כניסה לחייל צהל שזקוק לזה.

  • אצל מרב זהר שירותי העיצוב הם אהבה של ממש. אתם תחושו סטנדרטים אחרים בעיצוב כבר בכניסה לבית - מכפר תבור ועד שמשית. תמיד, אבל תמיד, יש ערך מוסף לעיצובים של מרב ולשילוב של דלתות כניסה מבית וריאציה בחלק היוצר דרמה קטנה בכניסה לבית ובכל פעם הדרמה שונה ואחרת, כאילו מותאמת למעשה לבית ולסיפור שמאחורי הדיירים בו.

    בפועל, מרב זהר כובשת את שמשית, היישוב הצפוני הקסום, שטובל בנוף ירוק הררי. במקרה או שלא, דלתות וריאציה בשמשית נראות אחרת אחת מהשניה. 

    בבית של משפחת אלגבי במרחביה לקחה מרב זהר את העיצוב האותנטי יותר, דלת וריאציה MK עם מוטיבים ים תיכוניים בתוך רקע עיצובי עם נגיעות נוספות קטנות. בואו לביקור קטן בבית במרחביה וכנסו דרך הדלת של וריאציה אל האווירה הפנימית.

    בשמשית, בבית משפחת נדלר, ביקשה מרב זהר לכלול דלתות וריאציה, אלא שכאן לא מדובר בבית בבניה, אלא החלפת דלת פלדה קיימת ולצידה לבני זכוכית. ואם אנחנו יכולים לתת מענה שלם, הכולל פירוק הדלת הקיימת והתקנת חדש, אז מצוין. נפגשנו בשמשית, בחרנו, מדדנו, תכננו את שלבי הביצוע ואנחנו מציגים בפניכם את היכולת של דלתות וריאציה לעשות הבדל. (צילומים: אלון מאור ז"ל).

    ואנו מרשים לעצמנו לפרגן למרב זהר על דלתות שלא יוצרו בוריאציה , אבל יוצקות רוח של קסם במקום בו הן שוכנות

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם