השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

מיכל חורש סומך אדריכלית

מיכל חורש סומךתכנון מחולל שינוי

מיכל חורש סומך מזמינה אתכם להכניס אל הבית שלכם רוח עיצובית שיש בה מידה של קלילות ורעננות, ניקיון, ופשוט עיצוב שינעם לכם ולמבקרים אצלכם - לשנים. המוטו שלה הוא "תכנון מחולל שינוי". 

במסירות ושקדנות שמאפיינים את מיכל , קבלו תוצאה של מבנה או חלל מתוכנן למיצוי מלא של ההקשבה לצרכים שלכם , והובלה שלכם אולי אל צרכים שלא ידעתם על קיומם. הבית שלכם, דלתות כניסה , הריהוט ,האור הצבעים והחיבור של כל פרט - מצביעים על כך שמיכל אמיר יוצרת יותר מחלל יפה - היא יוצרת לכם משמעות עיצובית למושג בית!

הבית באלקנה - הנה סיפור אמיתי! 

מיכל חורש סומך האדריכלית, ביחד עם חנה הלקוחה, רצו לעצב דלת. לחנה, מהיישוב אלקנה, היה קושי רב במעבר לדלתות כניסה מתכתיות ולכן רצתה להיות מקורית ולתת נגיעה חמה כמו שיש בדלתות עץ. יצרנו סקיצה ויצאנו לדרך.

כמות הפרטים אליה ירדנו חייבה ביקור של חנה ומיכל במפעל, כדי שנהיה בטוחים שכולנו מבינים ויודעים בדיוק איך דלת הכניסה לבית תיראה. במפעל עשינו סימולציה ממש על דלתות אמיתיות, ובהמשך חנה ביקרה פעמיים. פעם אחת כשהדלתות במצב גולמי ופעם שניה כשהדלתות היו במצב גמר.

כך יצרנו אצל חנה את הביטחון שהעיצוב שיגיע אליה הביתה – יהיה לטעמה. התקשורת הזו הייתה הדדית וגם לאילן הקבלן , שהציג דרישות ובקשות הקשורות לביצוע, ונענה בחיוב. אפילו התקנת דלתות הכניסה בוצעה בתזמון מאוד לא שגרתי.

ההרפתקאה של עיצוב דלתות באופן עצמי עברה בשלום, הדלתות הותקנו, צולמו ולאחר זמן מה חנה ביקשה לשנות משהו בדלתות……כן – לאחר ההתקנה. וכשאנשים מקסימים מבקשים אנו נרתמים. זו התוצאה כפי שצילמה מיכל חורש-סומך האדריכלית ושלחה אלינו עם תשבוחות על הדרך שלנו.

עוד ביצועים של מיכל בבית לירון לדנהיים בדרך...וכאן להפליא היכולות של מיכל להקשיב לשחרר את לירון לעצב דלת כניסה , לשנות , להפוך החלטות - ומיכל כאילו משקיפה מן הצד קולטת את התהליך שלירון עוברת , ומניחה לה ומובילה אותה באופן סמוי. גדולה של איש מקצוע מיומן לדעת לתת במב ללקוח גם אם נראה שהוא לא בכיוון , והכל במידתיות.

 


  •  

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם