השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

החלפת דלתות כניסה רב בריח

דלתות כניסה רב בריח שהוחלפו בדלתות וריאציה. בית משפחת בן-נון בנימינה.

החלפת דלתות רב בריח בבית פרטי פינתי באחד הפינות השקטות של בנימינה . בית מלא אור טבעי החודר מהחלונות הבלגיים עשויים אלומיניום. אל הטרסה החיצונית יוצאים מהסלון ומשם אל הגינה עם עצי ההדר. רק בכניסה יושבת דלת פלדלת ותיקה דהויה שממש זועקת – טפלו בי והבית ייראה מושלם.

לא סתם ציינו את האור , זה מוטיב שכה חסר ממבואת הכניסה לבית.
להחליט איך מעצבים דלת כניסה לבית , זה לראות את הצורך של הבית , את הכיוון של בעלי הבית , ולהוביל את הדרך לפתרון שיתן שלמות.
אחת ההחלטות כאן היא להשתמש במשקוף פלדלת רב בריח הקיים. זו עצה שחוסכת עלויות וימי עבודה לכלוך ובלגאן.
היכולת של וריאציה לייצר דלתות שיודעות להתיישב בדיוק רב על משקופי רב בריח – היא היכולת לתת פתרון נקי , חכם , וזמין לכל דלת פלדלת או רב בריח קיימים.

על האור כבר דיברנו....? כי זה אחד האלמנטים שהעניקו עומק לדלת הכניסה בבית הזה , ואת הזכוכית הדגשנו עם מגע "רטרו" כדי להתאים אותה לאלמנטים אחרים בבית.

גם לרן, המזמין  הייתה תושייה קטנה לתרום למראה היפה ומהפך שאתם רואים. בהנחיה שלנו הוא קיבל צבע וצבע את שולי המשקוף באופן כזה שיהיה זהה לגוון הדלת. לא רואים בכלל שהדלת של וריאציה והמשקוף רב-בריח הזה לא נולדו יחד.

השילוב של פתרון , יופי , יעילות וחסכון – מעניקים תמורה מלאה ומושלמת. והנראות של הבית עם דלתות מלאות חן ושופעות אור טבעי - כמו שוריאציה יודעת לספק , נראות מושלמת.

 

 

  • שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם