השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962
קטגוריות

דלתות מעוצבות לבית

דלתות מעוצבות לביתכם: בסוף עוד נראה לכם מה איזו דלת הייתה כאן לפני כן ,אבל כרגע בואו נתמקד במבט, באור, בשילוב הניקיון העיצובי המתובל בזכוכית וינטג. משה ואיריס - סיפורן של דלתות מעוצבות לבית שלהם כפי שחווינו זאת יחד , כפי שמשה עיצב, שירטט ותכנן.זה החל כפנייה לאתר וריאציה, במייל כמו רבים אחרים שמחפשים דלתות מעוצבות לבית.

שיחת טלפון עם שאלות, תשובות, ותהיות הדדיות לגבי מה הצד השני רוצה וצריך, וכשזה מתחיל להיות מעניין צריך להיפגש. את הלבן בעיניים של שנינו היה חשוב לראות.

משה איש דקדקן מהסוג שאין רבים כמותו וברגע שהמשכנו להתכתב , וראינו את הלוגו המתנוסס במה הוא עוסק – היה ברור שזו משימה ברמה גבוהה של הבנה טכנית ולרעייתו – לה היה צורך בשינוי ורענון, לבחור גוון שמכנים חיים חדשים לדלתות כניסה לבית שלהם.

למראה השרטוט הלא שגרתי הזה הרמנו את הכפפה ולקחנו את האתגר לא לפני שמשה ביקש שהחלונות יהיו נפתחים לצורך איוורור החלטות שלנו כאנשי מקצוע היו להוביל את המידות של הדלתות, של החלונות את המימד של המשקוף.

נתנו הנחיות לקבלן המבצע איך להכין את פתח הבניה, ואיך לתזמן איתנו את העבודה כך שמינימום זמן הבית יישאר פתוח.

תוך כדי ייצור קלטנו שכדאי שאת המוטיב העיצובי נייצר בחיתוך לייזר ונבצע אותו מחומר עבה יותר מהסטנדרט וכמובן ללא תשלום נוסף מהלקוח. זה התברר מאוחר יותר כהברקה וזה אחד הגורמים לכך שדלתות מעוצבות לבית כזה או אחר נראות נכון יותר בוריאציה.

עם גמר כל תהליכי הייצור לא אחד כמו משה יוותר על ביקור במפעל החברה  שלא לומר ביקורת, עוד לפני שדלתות מעוצבות כאלה , לבית שלו, יצאו לדרך.

הקפה היה עלינו. ההתקנה עצמה ושיתוף הפעולה עם ליאור הקבלן של משה ואיריס , עברו בשלום ובנחת. התוצאה מוצגת לכם , לצד הסיפור, וכאלה אירועים יש יום-יום בדלתות מעוצבות לבית של וריאציה, גם אתם מוזמנים. את התמונה המקסימה הזו שלח לנו משה בעצמו עם מילות תודה.

רק רגע - הבטחנו משהו בתחילת הסיפור , אנו עומדים בהבטחות כתמיד - דלתות מעוצבות לבית של משה ואיריס לפני השינוי...

דלת מעוצבת היושבת בכניסה לבית צריכה לפאר ןלהלום את אופי ויופי הבית מבחוץ ובפנים. דלתות מעוצבות המשתלבות במראה באופי, בגוונים ובמרקם והאור החודר מתוכו יוצרות מראה הרמוני ומעלות את הערך העיצובי גם של חלל המגוריםם בבית וגם של דלתות כניסה היושבות שם.

על יופי לעיתים ניתן להתווכח אולם על התאמה ושילוב כזה אין ויכוח כלל. דלתות מעוצבות לבית יש ויש דלתות מעוצבות ביישוב הקסוס גבעת עדה, הטובל בשקט קוסמי עם שטיח מודרני יפהפה ירוק אינסופי,  מוצר לכאורה המותקו בבית אולם במציאות אלמנט עיצובי מחובר לאנשים ולבתים.

דלתות מעוצבות נפתחות לסביבה עיצובית פנימית, והן המקדמה העיצובית הראשונה בדרך לתחושת הבית המעוצב . וכאשר בבית יש מרחב ונגיעות גם בפרטי הבית האחרים רואים ומרגישים את העיצוב.

פתח את הדלתות וקבל את האווירה. החוץ והפנים מקבלים את אותה רמת התייחסות על ידי האדריכלים וכך גם כבודה של הדלת נראה. אין מרבים לעסוק במבט פנים, וחברות המשווקות מקדמות את מראה הדלת מבחוץ על פי רוב, ואם להיות הוגנים מבט הפנים תלוי בבית יותר מאשר מדלת כניסה.

בית, עיצוב חוץ, תכנון האוירה הכללית ועיצוב החללים הפנימיים כל אלה יחד יוצרים את האופי של הבית ואת המוטו של וראיציה דלתות. אומרים גם שאופי הבית מעיד על יושביו…ולכן כיוון או הדגשת חומר או צורה מסויימת הם בעלי משמעות חשובה. דלתות מעוצבות לבית יושבות בדך כלל בחזית המרכזית והמשמעותית ביותר.

משמעות החזית נראית בשביל המוביל, בגינון והצמחיה, בגווני הקירות וצורות החלונית ובכל המכלול הזה של התמונה הכללית דלתות מעוצבות לבית יושבות ממש במרכז העניין. ברבים מן הבתים גם במבט פנים, כאשר יושבים בחדר המשפחה או המגורים דלתות מעוצבות מונחות ממש במקום המשפיע ביותר על הבית, וכאן באים בחשבון העיצובי גם פריטי ריהוט ותאורה היוצקים את האווירה הפנימית.

     

     

    שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם