השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-727-7962

אורנה ליסאור רבינוביץ

כשמעצבים חלל או מרחב חשוב ומשמעותי, יש סיטואציה בה צריך לבחור מישהי לתכנון ועיצוב פנים - אורנה ליסאור היא הדמות הנכונה בזמן הנכון.
זה נכון לשתף בחווית העשייה בפרויקט מעצבת פנים בכלל, וכשאורנה תלווה אתכם בשלל הבחירות של חומרי העבודה, שילובי הצבעים , חיבור נכון בין אביזרים ופריטי פרזול ובתכנון ועיצוב ריהוט, דלתות כניסה, והיחס בניהם - מי שבוחר אורנה יותר קל לו יותר בפרוייקט, ועם אורנה יש חוויה עשייה עם טעם ייחודי הטעם של אורלה ליסאור.

לבית של טל מרחובות בחרו הלקוחה יחד עם אורנה דלת כניסה וריאציה מדגם GLR, לא לפני שאורנה רצתה שנייחד את הבית הזה עם דלת מדגם YY שהיא מאוד אוהבת. בחירת דלתות כניסה, הגוון שלהן, שעיצוב שלהם והרכות המודגשת עם תאורת החוץ העוברת - הכל משולב ברכות קסומה, שממש לא מרגישים שאלה דלתות כניסה מפלדה. טל מיטל מרחובות יכולה להעיד על טעמה המשובח של אורנה וניסיונה, ועל ההקשעה שלה בליווי המקצועי הצמוד.

במקביל ניתן לסמוך על אורנה גם בעניינים שמסביב לבניה עיצוב ושיפוץ, שאלות כדאיות השקעה למשל, או הידיעה שהלקוחה תמיד תקבל את התמורה הנכונה ביותר מכל ספק שעומד מול אורנה - בזה אורנה ממוקדת.

דלת הכניסה לבית, זו החיצונית והיפה -תהיה עם משקל עיצובי ונוכחות, לו רק נלך בשביל הזהב של אורנה בתכנון והעיצוב. אם נמשיך איתה במעלה השביל נקבל שירות של בחירת הפרטים הממלאים את פנים הבית: נגרות הבניין, תאורה, דלתות פנים ואקססוריז. גם נגיעה בעיצוב ותכנון החלונות יכולה להעניק שדרוג לא מבוטל למראה הבית, יותר אור, ותחושה של חיבור, תחושת נעימות, ואווירה קסומה לבית.

דלת הכניסה קורצת מסלון הבית והיא מצטרפת למבט הכללי כשיושבים בסלון וצופים מזרחה על המטבח, למרות ההפרדה לכאורה הדלת היא חלק אינטגרלי מהאווירה, ותרומתה נראית מכל פינה במפלס הזה.

  • שלחו הודעה ונציג יחזור אליכם בהקדם